Ota yhteyttä
Henkilöasiakas
Puhelin
Chat
Chat henkilöasiakkaille
Suljettu 24.-25.6.
Ole yhteydessä asiakaspalveluumme OmaPostin chatissa.
Yritysasiakas
Puhelin
Pakettiasiat
0200 77000 Maanantai - perjantai 8-18 Lauantai 9-16 Voit tilata kuljetuksen arkisin
24.6. 9-16 25.6. suljettu
Chat
Chat yritysasiakkaille
24.6. klo 9 - 16 25.6. suljettu
Ota chat-yhteys asiakaspalveluumme OmaPosti Prossa tai muussa valitsemassasi asiointikanavassa.
Itsepalvelu
Muut yhteystiedot
Lähetyksien vastaanottaminen esteettömästi Lue lisää esteettömistä jakelupalveluista sekä pakettien noutamisesta liikkumisesteisille asiakkaille. Lisää tietoa palveluista saat myös asiakaspalvelusta.
Palvelupisteet Ethän ota yhteyttä palvelupisteisiin Postiin liittyvien kysymysten kanssa. Voimme auttaa sinua paremmin normaalien kanaviemme kautta.
Pääkonttori ja tytäryhtiöt Pääkonttorin ja muissa maissa sijaitsevien toimipisteiden yhteystiedot.
Y-tunnus Y-tunnus 1531864-4, ALV rek., VAT-tunnus FI15318644 Posti Group Oyj on merkitty kaupparekisteriin ja harjoittaa arvonlisäveron alaista toimintaa.
Posti Messaging Asiakaspalvelun yhteystiedot dokumenttien lähettämiseen ja hallintaan liittyen
Verkkokauppiaiden tuki Asiakaspalvelun yhteystiedot verkkokauppiaille
Rahtiterminaalien yhteystiedot
Kotimaan rahtiterminaalien yhteystiedotTransval Group Sopimuslogistiikan (varastopalvelut), sisälogistiikan ja henkilöstöpalveluiden yhteystiedot Laskutusohjeet Katso laskutusosoitteet (pdf)
Puhelun hinta pvm/mpm, jonotus on maksullista
Puhelujen ja viestien tallentaminen Posti Group Oyj tallentaa puheluja ja viestejä varmistaakseen puhelun tai viestin sisällön. Tallenteita käytetään asiakkaan ja Posti Group Oyj:n oikeuksien ja oikeusturvan varmistamiseksi. Tallenteita voidaan hyödyntää myös henkilöstön sisäisessä koulutuksessa asiakaspalvelun kehittämiseksi ja laadun parantamiseksi. Tallenteita ei käytetä muihin tarkoituksiin eikä luovuteta Posti Group Oyj:n ulkopuolelle muuten kuin lain nojalla.