Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Henkilöasiakas

Puhelin

Pakettiasiat ja OmaPosti

0100 5577

Maanantai - perjantai 8 - 18 Lauantai 9 - 16

Kirje-, lehti- ja osoitepalvelut

0100 5445

Maanantai - perjantai 8-16

Chat

Chat henkilöasiakkaille

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme OmaPostin chatissa.

Yritysasiakas

Puhelin

Pakettiasiat

0200 77000 Maanantai - perjantai 8-18 Lauantai 9-16 Voit tilata kuljetuksen arkisin

Kirje-, lehti- ja markkinointiasiat

0200 77000 Maanantai - perjantai 9-16

Rahtiasiat

0100 3311

Maanantai - perjantai 8-18. Voit tilata kuljetuksen arkisin

Chat

Chat yritysasiakkaille

Ota chat-yhteys asiakaspalveluumme OmaPosti Prossa tai muussa valitsemassasi asiointikanavassa.

Muut yhteystiedot

Lähetyksien vastaanottaminen esteettömästi Lue lisää esteettömistä jakelupalveluista sekä pakettien noutamisesta liikkumisesteisille asiakkaille. Lisää tietoa palveluista saat myös asiakaspalvelusta.

Palvelupisteet Ethän ota yhteyttä palvelupisteisiin Postiin liittyvien kysymysten kanssa. Voimme auttaa sinua paremmin normaalien kanaviemme kautta.

Pääkonttori ja tytäryhtiöt Pääkonttorin ja muissa maissa sijaitsevien toimipisteiden yhteystiedot.

Y-tunnus Y-tunnus 1531864-4, ALV rek., VAT-tunnus FI15318644 Posti Group Oyj on merkitty kaupparekisteriin ja harjoittaa arvonlisäveron alaista toimintaa.

Posti Messaging Asiakaspalvelun yhteystiedot dokumenttien lähettämiseen ja hallintaan liittyen  

Verkkokauppiaiden tuki Asiakaspalvelun yhteystiedot verkkokauppiaille

Rahtiterminaalien yhteystiedot

Kotimaan rahtiterminaalien yhteystiedot

Transval Group Sopimuslogistiikan (varastopalvelut), sisälogistiikan ja henkilöstöpalveluiden yhteystiedot Laskutusohjeet Katso laskutusosoitteet (pdf)

Puhelun hinta pvm/mpm, jonotus on maksullista

Puhelujen ja viestien tallentaminen Posti Group Oyj tallentaa puheluja ja viestejä varmistaakseen puhelun tai viestin sisällön. Tallenteita käytetään asiakkaan ja Posti Group Oyj:n oikeuksien ja oikeusturvan varmistamiseksi. Tallenteita voidaan hyödyntää myös henkilöstön sisäisessä koulutuksessa asiakaspalvelun kehittämiseksi ja laadun parantamiseksi. Tallenteita ei käytetä muihin tarkoituksiin eikä luovuteta Posti Group Oyj:n ulkopuolelle muuten kuin lain nojalla.

Löysitkö mitä etsit?