posti logo

Postin asiakaspalvelu – kuinka voimme auttaa?

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa paketteihin ja postiin liittyvissä kysymyksissä. Täältä löydät myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Lisäksi OmaPosti-sovelluksella seuraat helposti lähetyksesi matkaa ja teet toimitukseen liittyviä valintoja.

Kaksi asiakaspalvelijaa.

Ota yhteyttä

    Puhelin henkilöasiakkaille

    Avoinna ma-pe 8–18, la 9-16. Pvm (paikallisverkkomaksu) / mpm (matkapuhelinmaksu). Jonotus on maksullista. Joulun ja uudenvuoden aukioloajat: Ke 24.12. – la 27.12. Suljettu Ke 31.12. 8-16 To 1.1. Suljettu La 3.1. Suljettu Ti 6.1. Suljettu

    Chat

    Ole yhteydessä asiakaspalveluumme OmaPostin chatissa.

    Oletko yritysasiakas?

    Yritysasiakaspalvelumme auttaa kaikissa postiin liittyvissä kysymyksissä.

Asiakaspalvelun vinkit

Iloinen asiakas kantaa kahta pakettia.

Haluatko antaa palautetta?

Onnistuimmeko ilahduttamaan sinua? Vai olisimmeko voineet tehdä jotain toisin? Kuulemme mielellämme palautteesi.

Ota yhteyttä

Puheluiden ja viestien tallentaminen

Tallennamme puhelut ja viestit varmistaaksemme niiden sisällön. Tallenteita käytetään asiakkaan ja Postin oikeuksien ja oikeusturvan varmistamiseksi. Tietoja voidaan käyttää myös henkilöstön koulutusta, laaduntarkkailua, turvallisuutta, väärinkäytösten ehkäisyä, palvelun ja järjestelmien ylläpitoa ja kehittämistä sekä tilastointia varten. Tallenteita ei luovuteta Postin ulkopuolelle ilman lain määräystä.

Tietoa henkilötietojesi käsittelystä asiakaspalvelussa saat Asiakaspalvelurekisterimme tietosuojaselosteesta.

Usein kysyttyä