Autamme yritystäsi menestymään
Asiakastukemme auttaa kaikissa lähettämisen, vastaanottamisen ja logistiikan palveluissa. Ota yhteyttä – etsitään yhdessä ratkaisu, joka tukee yrityksesi liiketoimintaa parhaiten.

Ota yhteyttä
Chat
Asiakaspalvelijamme auttavat sinua chatissa. Ota meihin yhteyttä OmaPosti Prossa.
Puhelin
Palvelemme: Ma-pe klo 8–18 Lauantaisin klo 9–16
Jonotus maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun (pvm/mpm).

Tärkeimmät linkit lähettämiseen
Lähetätkö kotimaahan tai ulkomaille? Kokosimme avuksesi keskeiset linkit ohjeisiin, hintoihin ja toimitusaikoihin.
Tullaus ulkomaan lähetyksiin
Yritysasiakkaana voit tehdä vientiselvityksen Postin kautta. Jos vastaanotat lähetyksiä EU:n ulkopuolelta, löydät tuontitullauksen ohjeet kuluttaja-asiakkaiden sivulta.
Katso tuontitullauksen ohjeet Postin kuluttajasivuilta

Pidä yritystietosi ajan tasalla
Yritystietojen hallinta
Hallinnoi yrityksesi tietoja helposti – kuten osoitetta, yhteyshenkilöitä ja laskutustietoja.
Yrityksen noutopiste
Tilaa ja nouda -palvelun avulla hoidat myymälän noudot tehokkaasti ja täsmällisesti.
Rahtipalvelut
Lue lisää rahdista
Tilaa yksittäinen rahtikuljetus
Jos tarvitset yksittäisen rahtikuljetuksen tai lähetät rahtia satunnaisesti, tee rahdin kertatilaus.

Tilaa tai palauta kuljetusyksiköt
Tarvitsetko tyhjiä kuljetusyksiköitä – tai haluatko tilata niille poisnoudon? Tilauksen tekeminen käy helposti lomakkeella.

Rahtiterminaalit
Katso Postin kotimaan rahtiterminaalien yhteystiedot eri paikkakunnilla.
Oletko Posti Messaging -asiakas?
Sopimusasiakkaiden palveluportaalissa saat apua esimerkiksi reitityspyyntöihin, laskutukseen, teknisiin kysymyksiin ja muihin tiedusteluihin.
Suomenkielinen tuki arkisin klo 8.00–16.00
Englanninkielinen tuki häiriötilanteissa 24/7 Jos portaali ei ole käytettävissä, voit ottaa yhteyttä puhelimitse. Puhelin (vain asiakkaille): +358 9 5846 6200
Pääkonttori ja tytäryhtiöt
Pääkonttorin ja muissa maissa sijaitsevien toimipisteiden yhteystiedot.
Y-tunnus
Y-tunnus: 1531864-4, ALV rek. VAT-tunnus: FI15318644
Posti Group Oyj on merkitty kaupparekisteriin ja harjoittaa arvonlisäveron alaista toimintaa.
Puhelujen ja viestien tallentaminen: Posti Group Oyj tallentaa puheluja ja viestejä varmistaakseen puhelun tai viestin sisällön. Tallenteita käytetään asiakkaan ja Posti Group Oyj:n oikeuksien ja oikeusturvan varmistamiseksi. Tallenteita voidaan hyödyntää myös henkilöstön sisäisessä koulutuksessa asiakaspalvelun kehittämiseksi ja laadun parantamiseksi. Tallenteita ei käytetä muihin tarkoituksiin eikä luovuteta Posti Group Oyj:n ulkopuolelle muuten kuin lain nojalla.