Näytä kaikki artikkelit

Rahtiyhteistyö käynnistyi onnistuneesta asiakaskokemuksesta

Merkkiriippumattomia linja-autojen varaosia ja teknistä ylläpitoa tarjoava BussiPro on uusimpia rahtiasiakkaitamme. Hyvä asiakaskokemus johti yhteistyön laajentumiseen.

BussiPron kulmakivinä ovat varaosalasit, varaosat, asiantuntijapalvelut huolto-, korjaamo- ja varaosatoimintojen kehityshankkeissa sekä automaattiset palosammutuslaitteistot.

Hyvä asiakaskokemus johti yhteistyön laajentumiseen. Pakettiensa noudosta huolissaan ollut BussiPro edustaja otti yhteyttä Lahden toimipisteeseemme selvittääkseen, miksei noutoautoa kuulunut, vaikka kiireelliset varaosat piti saada nopeasti matkaan. Asia selvitettiin ja hoidettiin pikaisesti.

- Posti hoiti asian tosi nopeasti ja hyvin. Olimme todella tyytyväisiä saamaamme palveluun. Siinä pakettiasiaa selvitellessämme aloimme samalla keskustella rahtilähetyksistä. Olimme toivoneet ja etsineet luotettavaa sekä nopeaa kuljetuskumppania myös tälle alueelle, Tuomas Kivistö BussiPro:sta kertoo.

Jani Romo ajojärjestelystä päätti hoitaa BussiPro:n toisenkin tarpeen ja totesi heti, että kyllä se rahtipuolikin onnistuu ja voimme hoitaa homman – meiltä ollaan pian yhteydessä. Ja ei aikaakaan, kun sopimukset oli allekirjoitettu ja rahtitoimitukset käynnistyneet. BussiPron mielestä yhteistyö starttasi todella sujuvasti rahtilähetysten osalta.

- Olemme olleet tyytyväisiä joustavaan ja nopeaan logistiikkapalveluunne, joka on elintärkeää oman liiketoimintamme kannalta. Varaosilla on aina kiire ja asiakas ostaa siltä, joka pystyy tarjoamaan parhaimman kokonaispalvelun. Toimiva logistiikka on oleellinen osa meidän tarjoamaa asiakaskokemusta, Kivistö jatkaa.

Haluatko kuulla, mikä markkinoita puhuttaa?

Tilaa sähköpostiisi kooste alan uusista trendeistä ja tuoreimmista tutkimuksista.