Postin asiointitunnukset voi hankkia lomakkeella: Luo asiointitunnukset.
Täytä ja lähetä lomake vain silloin, jos voit itse toimia yrityksesi pääkäyttäjänä.
Lomakkeella pääkäyttäjän tietoihin laitetaan sen henkilön yhteystiedot, joka tulee saamaan yrityksesi pääkäyttäjäoikeudet asiointiportaalissa. Yrityksen nimenkirjoittajaa tai asemavaltuutettua informoidaan luoduista pääkäyttäjän asiointitunnuksista.
Kuinka toimin, mikäli en ole yrityksessäni Postin sähköisten palveluiden pääkäyttäjä?
Jos et itse voi toimia yrityksen pääkäyttäjänä, pyydä pääkäyttäjäksi sopivaa henkilöä hakemaan Postin asiointitunnukset täyttämällä lomake. Tunnukset saatuaan pääkäyttäjä voi valtuuttaa käyttäjien hallinnassa lisää käyttäjiä yritykselle postimerkkien verkkokauppaan.