Skip to main content
Isku panostaa jatkossakin printtiin ja perinteisiin suorapostituksiin
Tiedote

Puramme PAU:n lakon aikana käsittelemättä jääneitä lähetyksiä mahdollisimman ripeästi. Lue lisää Tuotannon ruuhkautumisen vuoksi emme valitettavasti toistaiseksi pysty selvittämään tai kiirehtimään yksittäisen lähetyksen tai lähetyserän kulkua postinkäsittelyssämme.

6/22/2016

Isku panostaa jatkossakin printtiin ja perinteisiin suorapostituksiin

Isku on suomalainen vuonna 1928 Lahteen perustettu perheyritys, joka suunnittelee, valmistaa ja markkinoi kalusteita ja sisustusratkaisuja koteihin sekä julkisiin tiloihin ja yrityksille. Iskun kilpailuvaltteja ovat laatu ja kotimaisuus; huonekaluja valmistetaan edelleen Lahden tehtailla.

  • Haluamme pysyä omalla linjallamme, jossa korostuu palvelu ja osaaminen, sanoo Isku Koti Oy:n markkinointisuunnittelija Suvi Mäkinen, - Kilpailu on alalla kovaa ja mainonta hyvin hintakeskeistä, mutta me emme halua mennä prosentit edellä kilpailijoiden tavoin, vaan kehittää palvelua ja brändiä yhä haluttavammaksi.

  • Trendi on entistä kokonaisvaltaisemmassa palvelussa, johon kuuluu niin sisustussuunnittelu, vanhojen huonekalujen poisvienti kuin kierrätyskin. Markkinoinnin ja mainonnan suhteen yritämme pysyä ajan hermolla ja toteutamme monikanavaista markkinointia.

Palvelutarve

- Tavoitteemme on saada ihmiset, myös nuoret myymälöihin ja verkkokauppaan ja saada ostopäätöksiä syntymään. Pääkohderyhmäämme ovat kuluttajat laajalla ikähaarukalla noin 30 - 50+. Vaikka verkon osuus on ollut kasvussa, niin paperisuora ja muu printtimainonta on meille edelleen hyvin tärkeää. Kampanjoihimme sisältyy osoitteettomia suorajakeluita, sanomalehtimainontaa, liitteitä, uutiskirjeitä, myymälämainontaa, bannerimainontaa sekä tietenkin mittavia toimenpiteitä somessa. Suoramarkkinoinnin keinoin haluamme ohjata ihmisiä tulemaan myymälään. Kivijalkakauppa on meille edelleen tärkeä.

"Suora on osa monikanavaista markkinointiamme."

Ratkaisu

- Kokeilimme Postista mediana ensimmäistä kertaa alkuvuoden 2016 kampanjassamme. Tammikuussa teimme Postisen välissä miljoonajakelun valituille alueille. Lisäksi meillä oli muutama kierros ilmoituksia Postisessa; kolmannen sivun ja takasivun mainos sekä kombinaatio, jossa käytimme huomioarvopaikkaa etusivulla ja kolmannen sivun mainontaa.

Tuloksia ja kokemuksia

- Huomioarvo etusivulla yhdistettynä ilmoitukseen toimi suhteellisen hyvin, se huomattiin. Osa asiakkaista tuli jopa lehdykkä kädessään myymälään. Mediaympäristönä Postinen sopii meille. Suoramainonta ja jakelut toimivat meillä aktivoivana osana kampanjaa ja pysyvät mediamixissämme jatkossakin. Postinen oli meille kiinnostava kokeilu ja pidämme sen käyttöä mahdollisena myös tulevaisuudessa.

”Mediaympäristönä Postinen sopii meille ihan hyvin.”