Verkkokaupan toimitukset ja palautukset

Verkkokauppatoimitukset kotiin

Toimitamme tilaukset perille kuluttajille heidän haluamallaan tavalla kotimaassa ja ulkomaille. Asiakas saa tuotteet valintansa mukaan joko kotiin, pakettiautomaattiin, Postin toimipisteeseen tai verkkokaupan myymälään.

 

Lataa ohje verkkokaupan toimitustavoista

Onko verkkokauppasi toimitustavat selkeät ja asiakkaillesi sopivat?

Tällä ohjeella voit arvioida omaan verkkokauppaasi sopivimmat toimitustavat Suomeen ja ulkomaille.

Lataa opas verkkokaupan toimitustavoista

Palautukset

Helppo ja maksuton asiakaspalautus on yksi verkkokaupan kilpailuvalteista. Tärkeää on myös, että noutamattomat lähetykset palautuvat sinulle.

Posti tarjoaa palvelut asiakaspalautusten hallintaan sekä palautusten käsittelyyn varastossa, jolloin tuotteet saadaan nopeasti takaisin myyntiin. Jos asiakas ei jostain syystä nouda tilaamaansa lähetystä, palautamme sen sinulle.

Ota asiakaspalautus verkkokauppasi käyttöön

Paketin noutaminen myymälöistä helpoksi

Toimitukset myymälään

 

Yrityksen noutopiste, jonka avulla perustat helposti verkkokaupan noutopisteen yrityksesi omiin myymälöihin. Jopa 50 % kuluttajista hakee verkkokaupan ostoksia myös kauppiaiden omista myymälöistä. Paketin noudon yhteydessä voit kasvattaa myyntiäsi muiden muiden myymälätuotteiden osalta.

 

Yrityksen noutopiste -palvelu:

  • Myymälässä käytettävä verkkosovellus
  • Pakettien noutomahdollisuus myymälästä
  • Saapumisilmoitus tekstiviestillä, sähköpostilla ja Postin mobiilisovellukseen
  • Asiakaspalautusten käsittely