Verkkokaupan toimitukset ja palautukset

Verkkokauppatoimitukset kotiin

Toimitamme tilaukset perille kuluttajille heidän haluamallaan tavalla kotimaassa ja ulkomaille. Asiakas saa tuotteet valintansa mukaan joko kotiin, pakettiautomaattiin, Postin toimipisteeseen tai verkkokaupan myymälään.

 

Lataa ohje verkkokaupan toimitustavoista

Onko verkkokauppasi toimitustavat selkeät ja asiakkaillesi sopivat?

Tällä ohjeella voit arvioida omaan verkkokauppaasi sopivimmat toimitustavat Suomeen ja ulkomaille.

Lataa opas verkkokaupan toimitustavoista

Palautukset

Helppo ja maksuton asiakaspalautus on yksi verkkokaupan kilpailuvalteista. Tärkeää on myös, että noutamattomat lähetykset palautuvat sinulle.

Posti tarjoaa palvelut asiakaspalautusten hallintaan sekä palautusten käsittelyyn varastossa, jolloin tuotteet saadaan nopeasti takaisin myyntiin. Jos asiakas ei jostain syystä nouda tilaamaansa lähetystä, palautamme sen sinulle.

Ota asiakaspalautus verkkokauppasi käyttöön

Paketin noutaminen myymälöistä helpoksi

Toimitukset myymälään

 

Perusta verkkokaupan noutopiste helposti yrityksesi omaan myymälään. Jopa 50 % kuluttajista hakee verkkokaupan ostoksia myös kauppiaiden omista myymälöistä. Paketin noudon yhteydessä voit kasvattaa myyntiäsi muiden myymälätuotteiden osalta.

 

Yrityksen noutopiste -palvelu

  • Myymälässä käytettävä verkkosovellus
  • Pakettien noutomahdollisuus myymälästä
  • Asiakkaalle saapumisilmoitus tekstiviestillä, sähköpostilla ja Postin mobiilisovellukseen
  • Asiakaspalautusten käsittely

UUTTA TULOSSA: Smartpost Click & Collect

• Myymälätiloihin sijoitettu Smartpost-automaatti toimii noutopisteenä.
• Saat Smartpost automaatin käyttöä varten Android-sovelluksen, jolla myymälöissä voidaan hyllyttää lähetyksiä automaattiin.
• Asiakkaalle saapumisilmoitus tekstiviestillä, sähköpostilla ja Postin mobiilisovellukseen
• Noutamattomat lähetykset voidaan poistaa automaatista Android-sovelluksen avulla.