Verkkokaupan toimitukset

Verkkokauppatoimitukset kotiin

Toimitamme tilaukset perille kuluttajille heidän haluamallaan tavalla. Asiakas saa tuotteet valintansa mukaan joko kotiin, pakettiautomaattiin, Postin toimipisteeseen tai verkkokaupan myymälään.

Lataa ohje verkkokaupan toimitustavoista

Valitse sopivimmat toimitustavat verkkokaupan asiakkaille

Tällä ohjeella voit arvioida omaan verkkokauppaasi sopivimmat toimitustavat Suomeen ja ulkomaille.

Lataa ohje >

Palautukset

Helppo ja maksuton asiakaspalautus on yksi verkkokaupan kilpailuvalteista. Tärkeää on myös, että noutamattomat lähetykset palautuvat sinulle.

Posti tarjoaa palvelut asiakaspalautusten hallintaan sekä palautusten käsittelyyn varastossa, jolloin tuotteet saadaan nopeasti takaisin myyntiin. Jos asiakas ei jostain syystä nouda tilaamaansa lähetystä, palautamme sen sinulle.

Ota asiakaspalautus verkkokauppasi käyttöön

Myymälöistä noutaminen helpoksi

Toimitukset myymälään

 

Yrityksen noutopiste on nettipalvelu, jonka avulla perustat helposti verkkokaupan noutopisteen yrityksesi omiin myymälöihin. Jopa 50 % kuluttajista hakee verkkokaupan ostoksia myös kauppiaiden omista myymälöistä. Samalla voit kasvattaa myyntiäsi myymällä noudon yhteydessä myös muita tuotteita.

 

Yrityksen noutopiste -palvelu:

  • Myymälässä käytettävä verkkosovellus
  • Pakettien vastaanotto myymälään
  • Saapumisilmoitus tekstiviestillä, sähköpostilla ja Postin mobiilisovellukseen
  • Asiakaspalautusten käsittely