Laskutus ja muutokset laskutustietohin

LaskuBotilta saat apua laskuusi liittyviin kysymyksiin ja se ohjaa sinut oikeaan paikkaan. Laskubotti toimii tällä hetkellä vain suomeksi.

Miten ilmoitan laskutustiedot?

Voit ilmoittaa uudet laskutustiedot kahdella tavalla:

1. OmaPosti Pron Yritystilissä

Jos saat laskun Posti Oy:ltä tai Posti Jakelu Oy:ltä voit tehdä muutoksen suoraan palvelussa. Se tulee voimaan heti seuraavasta laskusta.

2. Laskutusosoitteen muutoslomakkeella

Täytä ja lähetä lomake, jos et käytä OmaPosti Prota.

Laskutusosoitteen muutos

3. Asiakkaan ostotilausnumeron tilaaminen (PO)

Ostotilausnumero on tilattava vähintään viikkoa ennen haluttua käyttöönottopäivää. Se voi olla voimassa toistaiseksi tai määräaikaisena, jolloin voimassaolokausi voi olla vuoden, puolen vuoden tai neljännesvuoden mittainen.

Ostotilausnumero tulostuu laskun etusivulle kohtaan "Ostotilauksenne". Sen yhteyteen voidaan tarvittaessa lisätä myös kustannuspaikkatieto, joka tulostuu laskun etusivulle kohtaan "Kustannuspaikka".

PO-numeron tilaus

Laskuraportit

OmaPosti Pron laskuraporteilta löydät laskut sekä yksityiskohtaiset tiedot laskutetuista palveluistasi.

OmaPosti Pro

Postin laskutustavat

Verkkolasku sisältää laskudatan ja mahdollisen csv-liitteen. Verkkolasku edellyttää sopimuksen verkkolaskuoperaattorin tai pankin kanssa.

Sähköpostilaskut ja niiden liitteet lähetämme PDF-muodossa.

Paperilaskusta veloitamme hinnaston mukaisen lisämaksun.

Postin pankkitiedot

Hyvä tietää