Yritysposti Premium

Yritysposti Premium tarjoaa vaivattomimman ratkaisun postin vastaanottoon. Toimitamme organisaatiosi postit valmiiksi lajiteltuna halutulla tavalla. Palvelua täydentää Postipiste-automaatti kaikkien lähetysten vastaanottoon ja hallintaan.

Haluatko lisätietoja?

Ota yhteyttä niin kerromme lisää!

Yritysposti Premiumin helpottaa koko organisaatiosi elämää

  • Työskentely tehostuu, kun henkilöstö ei joudu käyttämään aikaa, vaivaa ja toimitiloja postin lajitteluun ja jakeluun.
  • Posti hoitaa kirjepostin lajittelun halutulla tasolla – tiimeittäin, osastoittain tai henkilöittäin.
  • Vastaanottaja saa viestin saapuneista lähetyksistä ja voi ohjata kirjeet ja lehdet haluamaansa paikkaan.
  • Postipiste-automaatti osana ratkaisua tuo helpoimman tavan kirjeiden ja muiden lähetysten vastaanottoon.

Postin huomio ikoni
Sisältöä ei voida näyttää

Valitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä toimivuusevästeet.

Hyvä tietää palvelusta

Saapuvan kirjepostin lajittelu ja jakelu ovat aina osa palvelua

Kirjeet ja lehdet lajitellaan älykkäästi dataa hyödyntäen toiveidesi mukaan. Vastaanottaja saa ilmoitusviestin saapuvasta postista ja voi halutessaan ohjata kirjepostin toiseen paikkaan tai vaikka kollegalle lomansa ajaksi. Organisaationa saatte reaaliaikaisen ja tarkan näkymän saapuvasta postista.

Kirjeiden ja lehtien jakelu teille sopivimmalla tavalla

Toimitamme kirjepostin organisaatioosi toiveidesi mukaan - voit antaa meidän tehtäväksi koko postin jakelun.

Vaihtoehtoja kirjepostin jakeluun:

  1. Postipiste-automaatti organisaatiosi tiloissa (esim. tiimilokerot käytössä)

  2. Kirjepostin toimitus lajiteltuna ja niputettuna haluttuun paikkaan

  3. Postin jakelu työntekijöiden omiin lokeroihin organisaatiosi toimitiloissa

Postipiste-automaatti avuksi kaikkien lähetysten vastaanottoon

Postipiste-automaatti on käytettävissä organisaationne tarpeisiin. Voitte vastaanottaa sinne kirjeet, lehdet ja paketit kaikilta jakeluyhtiöiltä. Lähetykset voi noutaa tietoturvallisesti pin-koodilla tai kulkuluvalla. Automaatin avulla hoituu myös kirjeiden lähettäminen, tavaroiden yhteiskäyttö ja lainaus, tai vaikkapa tavaroiden siirto työntekijöiden välillä ja vierailijoille.

Saapumisviestit lähtevät automatisoidusti vastaanottajille ja saat tarkan raportoinnin käyttöösi. Automaatti on sekä toiminnoiltaan että brändi-ilmeeltään organisaatiosi näköinen ja muuttuu tarpeiden mukaan.

Hinnoittelu

Tarjoamme palvelun kiinteällä kuukausihinnalla. Hinnoitteluun vaikuttaa muun muassa lajiteltavan kirjepostin määrä ja jakelutapa, uudelleenohjattavien kirjeiden maksimimäärä, Postipiste-automaatin koko sekä mahdolliset asiakaskohtaiset erityistoiveet.

Hinta sisältää palvelun käyttöönoton, koulutukset Postipiste-automaatin sekä käyttöliittymien hallintaan.

Näin tilaat palvelun

  1. Ota yhteyttä, niin kerromme lisää. Saat meiltä kartoittavat kysymykset kirjeiden, lehtien, pakettien ja muiden lähetysten vastaanotosta.

  2. Sovitaan tarkempi läpikäynti tarpeidenne ja toiveidenne kartoittamiseksi. Ratkaisukonsulttimme auttaa aina.

  3. Saat meiltä tarjouksen ja toimintasuunnitelman.

  4. Allekirjoitetaan sopimus.

  5. Käyttöönottoprojekti alkaa! Palvelu on käytössäsi noin 5 viikon kuluttua.

Nouto- ja jakelupalvelu postin toimittamiseen

Toimitamme postin organisaation tiloihin Postin Nouto- ja jakelupalvelun avulla. Palvelun käyttöönotosta voidaan tarvittaessa sopia Yritysposti Premium -palvelun käyttöönottoa suunniteltaessa.

Lisätiedot

Haluatko lisätietoja? Jätä yhteystietosi, niin soitamme sinulle!

  • Selvitetään yhdessä sinulle toimivin ratkaisu.
  • Saat selkeän tarjouksen hintoineen.
  • Saat meiltä toimintaohjeet ja tukea palvelun käyttöön.

Pyydämme lomakkeella vain niitä tietoja, joita tarvitsemme asian käsittelemiseksi.
Lisää tietoa henkilötietojen käsittelystä Postissa.

Löysitkö mitä etsit?