Tee lähetyksen selvityspyyntö

Kaikissa paketeissa sekä osassa kirjeitä on lähetystunnus, jolla voit seurata lähetystäsi Lähetyksen seurannassa. Jos lähetykselläsi ei ole lähetystunnusta, emme voi selvittää sen kulkua.

On parasta, että lähettäjä tekee selvityspyynnön. Hänellä on yleensä parhaat tiedot lähetyksen ulkonäöstä ja sisällöstä. Etsimme pakettia sen ulkonäön perusteella, mikäli lähetyksen seurantatunnus on jostain syystä vioittunut tai irronnut lähetyksestä.

Kasvaneista pakettimääristä johtuen lomakkeen käsittelyaika on seitsemän päivää. Jos asialla on kiire, soita meille henkilöasiakkaana p. 0600 94320 (1,84 €/vastattu puhelu + pvm/mpm) tai yritysasiakkaana p. 0200 77000 (pvm/mpm, jonotus on maksullista), tai chattaa OmaPostissa.

1
Lähetys

Lähetys

Lähetys


,

Paketteja on tällä hetkellä liikkeellä suuri määrä, ja sen takia asiakaspalvelussamme on ruuhkaa. Jotta saat nopeasti apua, otathan meihin yhteyttä OmaPosti-sovelluksessa tai puhelimitse 060094320 (1,84 €/vastattu puhelu + pvm/mpm).

Olen *
2
Ilmoittaja

Ilmoittaja

Ilmoittaja

undefined undefined


3
Lähettäjä

Lisää lähettäjän tiedot

Lähettäjä

4
Vastaanottaja

Lisää vastaanottajan tiedot

Vastaanottaja

Pyydämme lomakkeella vain niitä tietoja, joita tarvitsemme asian käsittelemiseksi.
Lisää tietoa henkilötietojen käsittelystä Postissa.

Oliko lomakkeen täyttäminen sujuvaa?