Häiriö
  • Huollamme verkkopalveluitamme 27.8. klo 16 - 28.8. klo 22. Katkon aikana lähetysten seurantatiedot ja saapumisilmoitukset eivät päivity verkkopalveluun ja Posti-mobiilisovellukseen. Helposti-koodia ei voi ostaa verkosta eikä pakettiautomaatista voi lähettää paketteja katkon aikana. Seurantatiedot päivittyvät ja palvelut toimivat normaalisti 29.8. aamuun mennessä.

Lähetysten seuranta

* Jos kuljetuksen aikana on tapahtunut viive (seurantatiedoissa: "havaittu poikkeama"), toimitus viivästyy pääsääntöisesti yhden päivän. Odota, lähetys on matkalla sinulle.

** Toimitusaikakysely Haun tuloksena näet lähetyksellesi eri palveluiden toimitusajat. Lisäksi saat toimipaikkojen osoitteet ja aukioloajat.

*** Viivästyneen lähetyksen tiedustelun voit tehdä lomakkeella, valitse Lähetykseni ei ole saapunut perille.

Lataa mobiilisovellus

Seuraa lähetyksiä ja käytä muita Postin palveluita mobiililaitteillasi.

Lataa sovellus App Storesta Lataa sovellus Play-kaupasta Lataa sovellus Windows Phone -kaupasta