Alla faktureringstjänster på ett ställe
Postis mångsidiga faktureringstjänster gör det lättare att skicka och få fakturor. Du kan skicka dina fakturor via olika kanaler på det sätt som dina kunder väljer och få alla dina egna fakturor på ett ställe. På så sätt sparar du tid, ökar kundnöjdheten och effektiviserar hela faktureringsprocessen.
Flerkanalsbaserad förmedlingstjänst av fakturor
Med vår förmedlingstjänst av fakturor kan du skicka fakturor till dina kunder i flera kanaler – till den kanal de själva väljer. Faktureringsuppgifterna överförs från ditt system, varefter vår tjänst skapar fakturorna och förmedlar dem vidare via de kanaler som du har valt: som en nätfaktura, e-faktura, e-postfaktura, mobilfaktura, smart faktura i OmaPosti eller traditionell pappersfaktura.
Med ett avtal får du tillgång till alla faktureringskanaler och en realtidsvy över faktureringsprocessen.
Förbättra kundnöjdheten och låt dina kunder välja hur de får och betalar sina fakturor.
Faktureringen är enkel för dig i alla kanaler. Vi sköter fakturorna – även i pappersformat.
Förbättra kostnadseffektiviteten genom att styra kunderna mot digital fakturering. För kunden är det enkelt att byta från en faktureringskanal till en annan.
Fakturamottagningstjänst
Fakturamottagningstjänsten samlar fakturorna på ett ställe åt dig. Då sparar du tid och kan lättare hantera dina fakturor.
Vår tjänst hämtar fakturadata från olika kanaler och levererar den till dig i e-fakturaformat med ett enda gränssnitt.
Du kan välja mellan en bastjänst och en servicehelhet som är skräddarsydd efter ditt företags behov.
Du vet alltid vad du betalar för och hur mycket – en tydlig volymbaserad prissättning gör faktureringen transparent.
Tjänsten är enkel och snabb att ta i bruk.