Så här levererar du till konsumenter

Vi levererar paket till posten, Postis automat, uthämtningsställe i en butik och som hemleverans. Ibland måste man också returnera något. Din kund har tillgång till hela vårt omfattande nätverk för returnering. Vi hjälper dig att hantera kundreturer samt returnerade produkter, vilket gör det möjligt att snabbt lägga ut de returnerade produkterna till försäljning igen.

Intresserad? Låt Posti sköta dina leveranser

Hur många paket skickar du för närvarande varje månad?

Registrera dig som företagskund

Teckna ett elektroniskt avtal med oss och du blir kund hos Posti på några minuter. Du betalar för tjänsterna efter användning och du kan börja skicka paket på en gång.

Ett elektroniskt avtal passar för dig, om

  • ditt företag är registrerat i Finland (FO-nummer)

  • du behöver skicka paket

Registreringsprocessen börjar med identifiering. Under processen får du mer ingående information om prissättningen och vi hänvisar dig direkt till OmaPosti Pro, där du kan börja skicka paket. Vi fakturerar endast för skickade paket.

Du kan också ta kontakt med vår försäljning om

  • du behöver andra tjänster än tjänster för sändning av paket (t.ex. lagring, frakt, hämtningstjänst)

  • ditt företag inte är registrerat i Finland.

Om du inte behöver ett avtal just nu eller om du skickar färre än 30 paket i månaden, kan du genast skicka paket via vår nättjänst till förhandsbetalning. Skicka paket.