Posti alkaa lähettää lokakuussa 2019 linkin sisältäviä sähköposti- ja tekstiviestejä.

07.10.2019

Posti alkaa lähettää lokakuussa linkin sisältäviä sähköposti- ja tekstiviestejä Kotipaketin vastaanottajille. Linkin kautta viestin vastaanottaja siirtyy varauskalenteriin, jossa hän voi valita sopivan toimitusajan kotiin toimitettavalle paketilleen.

Tavoitteenamme on olla markkinoiden johtava, sujuva ja nopea verkkokaupan toimittaja. Haluamme tarjota ensiluokkaisen asiakaskokemuksen sekä monipuoliset verkkokaupan palvelut. Parannamme palveluiden laatua sekä loppukäyttäjien asiakaskokemusta muun muassa kotiinkuljetusten osalta. Uuden varauskalenterin avulla saamme parannettua asiakaskokemusta merkittävästi, sillä asiakkaalla on selkeämpi ja kattavampi valikoima kotipaketin toimitusaikoja valittavanaan. Lisäksi toimitusajan voi käydä valitsemassa varauskalenterista milloin tahansa. Toivomme vastaanottajien valitsevan toimitusajan mahdollisimman pian viestin saatuaan. Näin vastaanottaja myös saa tilaamansa tuotteen mahdollisimman pian käyttöönsä.

Alla esimerkki Postin lähettämästä linkin sisältävästä viestistä: