Tehosta laskutusta ja säästä rahaa sekä työaikaa. Laskut kulkevat sekä asiakkaasi, että yrityksesi kannalta olennaisissa kanavissa, rahaliikenne nopeutuu, laskutus- sekä viestintäprosessien aiheuttamat kustannukset laskevat ja asiantuntijoidenne työaikaa vapautuu tärkeämpiin tehtäviin.

Tee Postin avulla laskutuksesta kilpailuetu
Digitaalisten palvelujen kehitys on tuonut kuluttajien ulottuville monia uusia maksutapoja. Asiakaslähtöinen yritys antaa asiakkaalleen vapauden valita itse, missä ja miten hän maksunsa hoitaa.
Postin avulla voit tehdä maksuliikenteestä kilpailuedun. Voit vähentää monikanavaisen laskutusprosessin kustannuksia, nopeuttaa pääoman kiertoa, avata uusia myyntimahdollisuuksia ja vahvistaa asiakaskokemusta.
Anna asiakkaallesi vapaus valita, missä ja miten maksaa
Postin monikanavainen laskujen välityspalvelu sopii kaikenkokoisille yrityksille. Palvelun avulla saat ajantasaisen näkymän laskutusprosessin etenemiseen. Tiedot siirretään järjestelmästäsi, jonka jälkeen palvelumme luo laskut ja ohjaa ne eteenpäin. Saat kaikki laskutuksen palvelut ja kanavat käyttöösi yhdellä sopimuksella. Palvelun avulla voit lähettää asiakkaallesi laskut hänen suosimassaan kanavassa. Samalla voit tarjota asiakkaalle vaivattoman mahdollisuuden siirtyä maksukanavasta toiseen, esimerkiksi perinteisestä paperilaskusta kustannustehokkaampaan verkkolaskuun, e-laskuun, sähköpostilaskuun, MobilePay-laskutukseen tai OmaPosti Älylaskuun. Voit myös ottaa käyttöösi tehokkaan kanavan viestintään ja lisämyyntiin, sillä laskutuksen yhteydessä pystyt kohdentamaan asiakkaille yksilöityjä viestejä paperilla, pdf-liitteissä ja mobiilisti. Connect on asiakasviestintää tehostava Postin palvelu, jonka avulla voit lisätä vastaanottajan mukaan kohdennettua sisältöä laskuihin tai muihin dokumentteihin.