Näytä kaikki tiedotteet

Postin kirjelaatikko ilkivallan kohteena Nukarissa

Postin kirjelaatikoille Nukarissa on tehty ilkivaltaa ja laatikkoon jätetyt kirjeet ovat vaurioituneet pahasti, osa lähetyksistä on saattanut tuhoutua kokoaan. Vaurioituneet kirjeet toimitetaan vastaanottajille saatteen kera. Posti on tehnyt tapahtuneesta rikosilmoituksen.

Ilkivallan kohteeksi joutunut kirjelaatikko on osoitteessa Nukarintie 16,  05450 Nukari. Kirjelaatikko tyhjennettiin edellisen kerran perjantaina 28.12. klo 11.00. Ilkivalta havaittiin tänään maanantaina 31.12. klo 11.00.

Kirjelaatikkoon postia jättäneiden toivotaan varmistavan lähetyksensä perillemeno vastaanottajalta. Tarvittaessa pyydämme ottamaan yhteyttä Postin asiakaspalvelun numeroon 0100 85160 (pvm/mpm).

Postin kirjelaatikolle tehty ilkivalta on vakava rikos. Siinä häiritään tietoliikennettä ja rikotaan viestintäsalaisuutta. Posti tekee jokaisesta tapauksesta rikosilmoituksen ja auttaa kaikin tavoin poliisin tutkintaa mm. keräämällä yhteyttä ottaneilta asiakkailta mahdollisesti kateisiin joutuneista lähetyksistä tietoja, jotka toimitetaan poliisille tutkintaa varten. Rikoksen tekijä on vastuussa sekä lähetyksille että kirjelaatikolle aiheuttamistaan vahingoista.