Näytä kaikki tiedotteet

Kokkolan uusin pakettiautomaatti Koivuhaan palvelukeskukseen

Postin pakettiautomaatti toi Koivuhaan ostos- ja palvelukeskuksen asiakkaille helpon tavan vastaanottaa verkkokauppatilauksia ja lähettää paketteja. Pakettiautomaatti otettiin käyttöön 3.9. osoitteessa Mäntynäädänkatu 6, 67800 Kokkola.

Koivuhaan palvelukeskuksen R-kioskissa ollut posti muutti elokuussa K-Supermarket Kokkolaan, os. Rautatienkatu 10. Automaatin myötä pakettipalveluja saa jatkossakin Koivuhaan palvelukeskuksesta.

Asiakkaat pitävät Postin pakettiautomaatteja helppoudessa, nopeudessa ja aukioloajoissa maan parhaimpina pakettien noutopaikkoina. Koivuhaan pakettiautomaatti on Kokkolan kahdeksas. Kokkolan muut automaatit palvelevat osoitteissa:

Sale Hakatori, Torikatu 12, 67100 Kokkola

Minimani Kokkola, Tehtaankatu 43, 67100 Kokkola

S-market Kallentori, Pitkänsillankatu 15, 67100 Kokkola

K-citymarket Kokkola, Heinolankaari 9, 67600 Kokkola

Prisma Kokkola, Prismantie 1, 67700 Kokkola

K-supermarket Kokkkola, rautatienkatu 10, 67100 Kokkola

K-market Merituuli, Lasimestarintie 12b, 67300 Kokkola

Verkko- ja mobiilipalvelut sujuvaan lähettämiseen ja vastaanottamiseen

Vastaanottaja voi ohjata verkkokauppaostoksiaan itselleen sopivimpaan noutopaikkaan Postin verkkopalvelussa tai OmaPosti-sovelluksella. Sovellus auttaa seuraamaan lähetysten kulkua ja antaa arvion paketin saapumispäivästä ja kellonajasta. Jos on tilannut lähetyksen Postin pakettiautomaattiin, sovellus ilmoittaa lähetyksen saapuneen ja kertoo lokerokoodin pakettiautomaatille. OmaPosti-sovelluksen voi ladata älypuhelimen sovelluskaupasta.

Sovelluksessa ja Postin lähettämisen verkkopalvelussa voi maksaa paketin postimaksun valmiiksi ja jättää paketin postiin tai pakettiautomaattiin Helposti-koodilla: posti.fi/lahettaminen

Kaikki Postin palvelupisteet näkyvät kartalla: posti.fi/postit