Näytä kaikki tiedotteet

Suomen suurimman verkkokauppojen varaston yhteyteen avataan pakettien noutopiste

Postin Vantaan logistiikkakeskukseen avataan 2.7. sekä yritys- että henkilöasiakkaita palveleva uusi asiakaspiste. Lentokentän ja Kauppakeskus Jumbon läheisyydessä toimivassa asiakaspisteessä on pakettiautomaatti, josta asiakkaat voivat noutaa ja lähettää paketteja 24/7.

Asiakaspiste tarjoaa lisäksi yritysten ja henkilöasiakkaiden varastonoudot, rahti-asiakkaiden asiakaspalvelun sekä yritysten pakettipalveluja.

- Monipuoliset palvelut asiakaspisteessä hyödyttävät etenkin alueella toimivia yrityksiä. Verkkokauppojen asiakkaat voivat puolestaan saada paketin pakettiautomaattiin jopa muutaman tunnin sisällä siitä, kun lähetys on lajiteltu viereisessä logistiikkakeskuksessa, Postin pakettiprosessista vastaava Peter Staven kertoo.

Postin logistiikkakeskuksessa toimivan palveluvaraston nykyinen noutopiste siirtyy uuteen asiakaspisteeseen. Noutojen lisäksi yritysasiakkaat voivat lähettää pisteestä valmiiksi maksetut sekä sopimuksen mukaan laskutettavat kirjeet ja paketit.

Henkilöasiakkaiden terminaalista noudettavat rahtilähetykset ovat noudettavissa uudesta asiakaspisteestä, paitsi ulkomailta saapuvat rahtilähetykset, jotka noudetaan 13.8. asti edelleen Veturitien terminaalista. Tämän jälkeen myös yksityisasiakkaiden ulkomaanrahtilähetykset ovat noudettavissa uudesta asiakaspisteestä.

Uusi asiakaspiste palvelee ma-pe klo 7-17, os. Tikkurilantie 148 (ajo Postimiehenkujan puolelta), 01530 Vantaa. Pakettiautomaatille on pääsy vuorokauden ympäri.