Näytä kaikki tiedotteet

Postin kirjelaatikko ilkivallan kohteena Tampereella Nekalassa

Postin kirjelaatikko osoitteessa Viinikankatu 40, 33800 Tampere on joutunut ilkivallan kohteeksi.

Postin kirjelaatikolle tehty ilkivalta on vakava rikos. Siinä häiritään tietoliikennettä ja rikotaan viestintäsalaisuutta. Posti tekee jokaisesta tapauksesta rikosilmoituksen ja auttaa kaikin tavoin poliisin tutkintaa mm. keräämällä yhteyttä ottaneilta asiakkailta mahdollisesti kateisiin joutuneista lähetyksistä tietoja, jotka toimitetaan poliisille tutkintaa varten. Rikoksen tekijä on vastuussa sekä lähetyksille että kirjelaatikolle aiheuttamistaan vahingoista.

Nekalassa ilkivallan kohteeksi joutunut kirjelaatikko oli tyhjennetty edellisen kerran torstaina 7.12. kello 16.18. Ilkivalta havaittiin perjantaiaamuna 8.12. kello 6. Mikäli kirjelaatikkoon on jätetty lähetyksiä tällä välillä, ne ovat kateissa ilkivallan takia.

Lähetyksiä ilkivallan kohteeksi joutuneeseen kirjelaatikkoon jättäneiden toivotaan varmistavan lähetyksensä perillemeno vastaanottajalta. Tarvittaessa pyydämme ottamaan yhteyttä Postin asiakaspalvelun numeroon 0100 85160 (pvm/mpm).