Postin asiakaspalvelun väliaikaiset aukioloajat 4.5. alkaen

04.05.2020

Postin asiakaspalvelun väliaikaiset aukioloajat 4.5. alkaen 

Verkkokauppaostosten lisääntyminen on kasvattanut Postin pakettimääriä joulusesongin tasolle, mikä on saanut asiakaspalvelumme ruuhkautumaan.  Varmistaaksemme paremman palvelun tässä nopeasti muuttuneessa tilanteessa, tiivistämme väliaikaisesti palveluaikoja ja priorisoimme puhelimitse tulevia yhteydenottoja. Olemme myös vahvistaneet asiakaspalvelun resurssointia sujuvoittamaan palveluamme.  Tavoitteenamme on palvella asiakkaitamme ruuhkatilanteessa nykyistä paremmin ja nopeammin.

Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu 

Palvelemme kuluttaja-asiakkaitamme pääsääntöisesti arkisin maanantaista perjantaihin klo 8-16. Lähetyksen seuranta ja tiedustelu on auki maanantaista lauantaihin klo 8-18. Postin automaattien -tuki palvelee puhelimitse maanantaista lauantaihin klo 8-18 ja sunnuntaisin klo 12-18.  

Olemme koostaneet kotisivuillemme vastaukset yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin, tutustuthan niihin täältä.

Autamme asiakkaitamme myös sosiaalisessa mediassa Postin julkisilla tileillä (Facebook ja Twitter)

Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu 

Palvelemme yritysasiakkaitamme maanantaista perjantaihin klo 9-15. Kuljetustilauslinja on auki maanantaista perjantaihin klo 8-18.  

Yritysasiakkaitamme palvelemme chatin välityksellä kirjautumisen takana olevissa kanavissa.  

Asiakaspalvelun tarkemmat yhteystiedot ja aukioloajat

Tarkemmat yhteystiedot ja aukioloajat löydät kotisivuiltamme: https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/ota-yhteytta