Muutoksia Postin pakettipalveluissa (PÄIVITETTY 4.5.2020)

02.04.2020

Postin ajankohtaiseen tiedotteeseen koronaviruksen muista vaikutuksista pääset tästä linkistä.

Väliaikaisia noutopisteitä auki

Postilla on pakettien poikkeuksellisen suuresta määrästä johtuen väliaikaisia pakettien noutopisteitä, jotka ovat auki toistaiseksi.

• Espoo: Kauppakeskus Espoontori (2. krs), Kamreerintie 3, 02770 Espoo. Avoinna ma–pe 1020 ja la 10–18.
  • Espoo: K-Market Latokaski, Kaskipiha 1, 02340 Espoo. Auki kaupan aukioloaikojen mukaisesti.
  • Espoo: Kauppakeskus Galleria 2. krs, Konstaapelinkatu 4, 02650 Espoo. Avoinna ma–pe 820 ja la 10–18.
  • Espoo: Viherlaakso, Kuusiniementie 8, 02710 Espoo. Avoinna ma–pe 1020 ja la 10–20.
  • Helsinki: Kauppakeskus Kaari, (1. krs), Kantelettarentie 1, 00420 Helsinki. Avoinna ma–pe 1020 ja la 10–18.
  • Helsinki: K-Market Kurkimäki, Kurjenkellonkuja 2, 00940 Helsinki. Auki kaupan aukioloaikojen mukaisesti.
  • Helsinki: Kauppakeskus Ruoholahti, Ulkotori, Itämerenkatu 21, 00180 Helsinki. Avoinna ma–pe 1020 ja la 10–18.
  • Helsinki: Niemenmäentie 2, 00350 Helsinki. Avoinna ma–pe 1020 ja la 1018.
  • Helsinki: Yhdyskunnantie 11 (vanha Hesyn tila, Itä-Pakila), 00680 Helsinki. Avoinna ma–pe 820, la 10–20, su 10–18.
  • Hämeenlinna: Raatihuoneenkatu 13, 13100 Hämeenlinna. Avoinna ma–pe 1020 ja la 10–18.
  • Jokela: Rautajokela, Kolsantie 2, 05400 Jokela. Avoinna mape 8–18 ja la 9–15.
  • Järvenpää: Emalikukka Järvenpää, Emalitehtaankatu 2 (Valimokujan puoli), 04410 Järvenpää. Avoinna ma–pe 1020 ja la 10–18.
  • Kangasala: Pirkan kirpputorikeskus, Mäkirinteentie 4, 36220 Kangasala. Avoinna mape 13–18.
  • Kerava: Kauppakeskus Karuselli, Kauppakaari 10, 04200 Kerava. Avoinna mala 820, su 10–16.
  • Oulu: K-Citymarket, Metsokankaantie 5, 90420 Oulu. Avoinna ma–pe 10–19, la 11–17.
  • Oulu: Paraatikatu 8, 90670 Oulu. Avoinna ma–pe 1020 ja la 10–18.
  • Söderkulla: Eriknäsintie 11, 01150 Söderkulla. Avoinna ma–pe 1020 ja la 1018.
  • Turku: Kupittaa Citymarket, Uudenmaantie 17, 20700 Turku. Avoinna ma–pe 1022, la 10–18 ja su 10–22.
  • Tuusula: Hobbycenter, Moukarikuja 6 (Puuilon talossa), 04300 Tuusula. Avoinna mape 1018 ja la 1014.
  • Vaasa: Postin yrityspiste, Rosteninkatu 1, 65100 Vaasa. Avoinna ma–pe 1017.
  • Vantaa: K-Supermarket Hakunila, Laukkarinne 4, 01200 Vantaa. Auki kaupan aukioloaikojen mukaisesti.
  • Vantaa: Kauppakeskus Myyrmanni (1. krs), Iskoskuja 3, 01600 Vantaa. Avoinna ma–pe 1020 ja la 10–18.

Pääkaupunkiseutu

• Joudumme ohjaamaan pääkaupunkiseudulla paketteja ajoittain myös muualle kuin asiakkaan lähimpään noutopisteeseen. Syynä on pakettien ennakoitua suurempi määrä. Tällä ohjauksella haluamme varmistaa pakettien mahdollisimman nopean kulun myös poikkeustilanteessa. Uusi, vapaana oleva noutopiste on mahdollisimman lähellä alkuperäistä noutopistettä. Tieto muuttuneesta noutopisteestä kerrotaan saapumisilmoituksessa. Koska kysymyksessä on poikkeustilanteeseen rakennettu palvelu, emme valitettavasti voi muuttaa kertaalleen muutettua noutopistettä enää uudeksi vaihtoehdoksi myöskään asiakaspalvelussamme. Olemme pahoillamme, jos asiakkaillemme aiheutuu muutoksesta vaivaa.