Pienessä osassa IT-häiriön aikana pakettiautomaatteihin toimitettujen pakettien luovuttamisessa häiriötä (PÄIVITETTY 11.3. klo 08 - Häiriö ohi)

28.02.2020

Päivitetty 11.3.2020

Häiriö on ohi.

*******

Päivitetty 10.3.2020

Tietoliikennehäiriöstä johtuen valkoisia automaateista ei pysty lähettämään paketteja. Lähettämisen verkkopalvelussa maksetut paketit voi jättää sinisiin automaatteihin tai postin palvelupisteeseen.

Lähetyksiä voi noutaa automaateista normaalisti, mutta seurantatietojen päivittymisessä saattaa olla viiveitä.

Tilannetta selvitetään parhaillaan ja häiriö pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.

*****

Päivitetty 6.3.2020 klo 10.00: Häiriö on ohi. Postittaminen myös valkoisilla automaateilla toimii normaalisti.

*****

Päivitetty 4.3.2020 klo 11.00:

Lähettämisen verkkopalvelu toimii. Lähetysten postittaminen ja noutaminen sinisillä automaateilla sekä kaikissa posteista toimii normaalisti. Postittaminen valkoisilla automaateilla on vielä pois käytöstä. Lähetysten noutaminen myös valkoisista automaateista toimii normaalisti.

*****

Päivitetty 2.3.2020 klo 11.00: Postittaminen sinisillä automaateilla ja kaikissa posteissa toimii normaalisti.

*****

Päivitetty 29.2.2020 klo 10.30: Tietoliikennehäiriön vuoksi paketin lähettämisen ostaminen (Helposti-koodi) onnistuu verkkopalvelussamme, mutta paketin postittaminen automaatilla on toistaiseksi pois käytöstä. Postittaminen onnistuu kaikissa posteissa.

*****

Postin teknologiakumppanin IT häiriöstä johtuen, pienessä osassa häiriön aikana pakettiautomaatteihin toimitettujen pakettien luovuttamisessa on häiriötä. Näiden pakettien osalta lähetyksen vastaanottaja ei tällä hetkellä saa tarvittavia tietoja paketin noutamiseen eivätkä lähetyksen seurantatiedot ole ajan tasalla.

Olemme pahoillamme häiriön aiheuttamasta harmista asiakkaillemme.