Lempäälässä ja Vantaalla elintarvikkeiden lämpötilasäädelty kuljetusliiketoiminta Esa Kuokka Oy:lle – henkilöstö jatkaa uuden työnantajan palveluksessa

01.10.2019

Posti Oy ja Esa Kuokka Oy ovat 30.9.2019 allekirjoittaneet liiketoimintakauppasopimuksen, jolla Posti myy Lempäälässä ja Vantaalla elintarvikkeiden lämpötilasäädellyn kuljetusliiketoiminnan ja elintarvikkeiden lämpötilasäädellyn varastoliiketoiminnan Vantaan Tahkotiellä Esa Kuokka Oy:lle.

Asiakkaiden palvelut jatkuvat ennallaan. Palvelemme asiakkaitamme sopimuksemme mukaan ja olemme Lempäälän ja Vantaan alueen elintarvikelogistiikka-asiakkaisiimme yhteydessä sopimukseemme liittyvissä asioissa lähipäivinä.

Postin henkilöstö, kuten myös kuljetuskumppanimme jatkavat Esa Kuokka Oy:n palveluksessa, ja ovat valmiita tekemään edelleen parhaansa asiakkaidemme palvelemiseksi yhdessä 1.11.2019 alkaen. Teillä on mahdollisuus 1.11.2019 alkaen saada nykyiset Postin kanssa sovitut elintarvikelogistiikan palvelut keskeytyksettä Esa Kuokka Oy:ltä.

Sopimuksella ei ole vaikutusta Postin muihin palveluihin Lempäälässä tai Vantaalla, Posti jatkaa Lempäälässä myös elintarvikkeiden varastoliiketoiminnassa.

Vastaamme mielellämme mahdollisiin lisäkysymyksiin, ethän epäröi olla yhteydessä. Mikäli haluat olla yhteydessä jo nyt Esa Kuokka Oy:n yhteyshenkilöön, myös hänen yhteystietonsa ovat alla.

Tomi Vuori, asiakkuusjohtaja, Posti Oy: tomi.vuori@posti.com, puh. 050 400 2058

Jani Närhi, toimitusjohtaja, Esa Kuokka Oy: jani.narhi@esakuokka.fi, puh. 041 546 0088

Esa Kuokka Oy on vuonna 1993 perustettu Kylmästi Paras logistiikkayhtiö, joka tarjoaa lämpötilahallittua logistiikkaa valtakunnallisesti. Yrityksen liikevaihto on 22 miljoonaa euroa ja yritys työllistää noin 250 henkilöä yhteistyökumppanit mukaan lukien. Esa Kuokka Oy:n liiketoiminnan kärkenä on tiedolla johtaminen ja erinomaisen asiakaskokemuksen varmistaminen. Koko yrityksen toiminnan peruskivenä on #arkivastuu: Esa Kuokka Oy:n tapa pitää huolta niin asiakkaista, ympäristöstä, kumppaneista kuin henkilöstöstä.