Tule tapaamaan Kuljetus-Logistiikka messuille

08.05.2019

Ota suunnaksi loppuviikosta Helsingin Messukeskus ja tule juttelemaan kahvikupillisen äärelle, miten voimme palvella yritystäsi logistiikan ulkoistusratkaisuissa, kuljetuspalveluissa tai vaikka sisälogistiikkasi kehittämisessä. Pohjoismaiden suurimmassa kuljetus- ja logistiikka-alan messuilla, Helsinki Cafe -osastollamme tapaat Postin lisäksi Transvalin asiantuntijat nyt toukokuussa to 9.- la 11. Voit rekisteröityä tilaisuuteen ilmaiseksi.

Varaa oma tuolipaikkasi!

Olet myös tervetullut kuulemaan ja keskustelemaan osastollemme tulevaisuudentekijä Ilkka Halavan kanssa perjantaina 10.5. kello 9-10, miten ratkaisemme Suomen murrosajassa logistiikkahaasteita kun ”one size does not fit all”. Murroksessa ei Ilkan mukaan ole kyse innovaatiosta vaan systeemimuutoksesta. Rakennettu älykkyys on vain älykkyyspotentiaalia, kunnes siitä tehdään systeemi. Ja taustalla vaikuttamassa on maapallon kestävyysongelma. Mielenkiintoinen hetki tiedossa siis! Tilaisuuden aikana tarjoamme myöhäisen aamupalan, tuolit ja aamupala on varattu 30 henkilölle. Varaa omasi asap (sähköpostiviestillä: anniina.kajasviita@posti.com).