Huoltotöitä verkkopalveluissa viikonloppuna 9.3. klo 18 alkaen / Maintenance work causes interruptions starting on Saturday night March 9

08.03.2019

Huoltotyöt aiheuttavat katkoja verkkopalveluissamme tulevana viikonloppuna lauantai-illasta klo 18 alkaen.

Asiointiportaalin palveluissa katko ajoittuu välille 9.3. klo 18 - 10.3. klo 02, jolloin seuraavat palvelut eivät ole käytettävissä: Sähköinen lähetyslista, Postittamisen työpöytä, Kontakti, Kansainvälinen palautus, Postikuorikauppa, Postimaksukone, Raportit, Posti Dashboard, Posti SmartShip, Posti Glue AdminUI, Yritysosoitteenmuutos ja Omien asiakastietojen ylläpito.

Lauantain 9.3. klo 23 ja sunnuntain 10.3. klo 02 välillä katkoja on myös monissa muissa verkkopalveluissamme. Mahdollisesti katkoja esiintyy myös sunnuntain aikana.

Maintenance work causes interruptions to many of our web services during the weekend starting from Saturday March 9, 6 pm.

The following services in the Service Portal are out of  use between Saturday 9.3., 6 pm - Sunday 10.3., 2 am: Electronic mailing list, Posti SmartShip, Posti Dashboard, Mailing Desktop, Contact, International return, Pre-paid envelope shop, Franking machine, Reports, Posti Glue AdminUI, Change of address for companies and Maintenance of ordering clients.

There will be more interruptions between Saturday 11 pm and Sunday 02 am. It is also possible that there will be more interruptions on Sunday.