Rahtialan sesonki on ovella ja tavaraa virtaa Postin verkostossa jatkuvasti yhä enemmän. Haluamme varmistaa asiakkaidemme lähetyksille luotettavat ja laadukkaat rahtitoimitukset myös tulevina kuukausina. Kasvaviin volyymeihin on varauduttu entistä kokonaisvaltaisemmin yhdessä asiakkaiden kanssa.
Huolellisesti täytetyt kuljetusdokumentit, asianmukaisesti pakatut sekä merkityt kollit kulkevat sujuvasti prosessissamme. Myöhästymisiltä vältytään, kun puuttuvia tai vaillinaisia tietoja ei tarvitse selvittää kesken kuljetuksen. Varmista siis sujuva kuljetus ja kertaa muistin virkistykseksi ohjeemme.
Suosittelemme myös käyttämään sopimusasiakkaiden itseasiointikanavia OmaPosti Pro:ta ja SmartShip:iä, joilla voi lähettää rahtia helposti ja luotettavasti. Työkalujen avulla tulostat kaikki tarvittavat kuljetusasiakirjat, ja lähetyksesi tiedot ovat meillä digitaalisesti käytettävissä. Sopimusasiakkaat voivat seurata lähetystensä kulkua Posti Dashboardista.
Sesonkia koskevat ohjeet, työkalut ja uutiset löytyvät koottuina: www.posti.fi/rahtisesonki
Rahdin yritysasiakaspalvelu palvelee ja auttaa numerossa 0100 3311 (ma-pe klo 8-16) tai yritysasiakkaiden chatissa.