Autamme yritystäsi menestymään

Asiakastukemme auttaa kaikissa lähettämisen, vastaanottamisen ja logistiikan palveluissa. Ota yhteyttä – etsitään yhdessä ratkaisu, joka tukee yrityksesi liiketoimintaa parhaiten.

Ota yhteyttä

    Chat

    Asiakaspalvelijamme auttavat sinua chatissa. Ota meihin yhteyttä OmaPosti Prossa.

    Puhelin

    Palvelemme: Ma-pe klo 8–18 Lauantaisin klo 9–16

    Jonotus maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun (pvm/mpm).

Tärkeimmät linkit lähettämiseen

Lähetätkö kotimaahan tai ulkomaille? Kokosimme avuksesi keskeiset linkit ohjeisiin, hintoihin ja toimitusaikoihin.

Tullaus ulkomaan lähetyksiin

Yritysasiakkaana voit tehdä vientiselvityksen Postin kautta. Jos vastaanotat lähetyksiä EU:n ulkopuolelta, löydät tuontitullauksen ohjeet kuluttaja-asiakkaiden sivulta.

Pidä yritystietosi ajan tasalla

    Yritystietojen hallinta

    Hallinnoi yrityksesi tietoja helposti – kuten osoitetta, yhteyshenkilöitä ja laskutustietoja.

    Yrityksen osoitteenmuutos

    Tee osoitteenmuutos tai ilmoita uuden yrityksen osoite meille.

    Muuta laskutustietoja

    Tee muutoksia laskutusosoitteeseen tai laskutustapaan.

    Yrityksen noutopiste

    Tilaa ja nouda -palvelun avulla hoidat myymälän noudot tehokkaasti ja täsmällisesti.

    Tilaa yksittäinen rahtikuljetus

    Jos tarvitset yksittäisen rahtikuljetuksen tai lähetät rahtia satunnaisesti, tee rahdin kertatilaus.

    Tilaa tai palauta kuljetusyksiköt

    Tarvitsetko tyhjiä kuljetusyksiköitä – tai haluatko tilata niille poisnoudon? Tilauksen tekeminen käy helposti lomakkeella.

    Rahtiterminaalit

    Katso Postin kotimaan rahtiterminaalien yhteystiedot eri paikkakunnilla.

Posti työpaikkana

Etsitkö uutta työtä? Postilla pääset osaksi monimuotoista, osallistavaa ja innostavaa työyhteisöä, jossa teet merkityksellistä työtä asiakkaidemme arjen sujuvoittamiseksi. Meillä pääset käyttämään ammattitaitoasi ja kehittämään sitä toivomaasi suuntaan.

Oletko Posti Messaging -asiakas?

Sopimusasiakkaiden palveluportaalissa saat apua esimerkiksi reitityspyyntöihin, laskutukseen, teknisiin kysymyksiin ja muihin tiedusteluihin.

  • Suomenkielinen tuki arkisin klo 8.00–16.00

  • Englanninkielinen tuki häiriötilanteissa 24/7 Jos portaali ei ole käytettävissä, voit ottaa yhteyttä puhelimitse. Puhelin (vain asiakkaille): +358 9 5846 6200

Siirry palveluportaaliin

Pääkonttori ja tytäryhtiöt

Pääkonttorin ja muissa maissa sijaitsevien toimipisteiden yhteystiedot.

Y-tunnus

Y-tunnus: 1531864-4, ALV rek. VAT-tunnus: FI15318644

Posti Group Oyj on merkitty kaupparekisteriin ja harjoittaa arvonlisäveron alaista toimintaa.

Puhelujen ja viestien tallentaminen: Posti Group Oyj tallentaa puheluja ja viestejä varmistaakseen puhelun tai viestin sisällön. Tallenteita käytetään asiakkaan ja Posti Group Oyj:n oikeuksien ja oikeusturvan varmistamiseksi. Tallenteita voidaan hyödyntää myös henkilöstön sisäisessä koulutuksessa asiakaspalvelun kehittämiseksi ja laadun parantamiseksi. Tallenteita ei käytetä muihin tarkoituksiin eikä luovuteta Posti Group Oyj:n ulkopuolelle muuten kuin lain nojalla.