Skip to main content
Yritysasiakaspalvelun yhteystiedot
Huomio

Kasvaneista pakettimääristä johtuen asiakaspalvelussamme on ruuhkaa. Luethan vastaukset yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin täältä.

Yritysasiakaspalvelun yhteystiedot

Palveluneuvonta, tilaaminen ja sopimusasiat

0200 77000, ma-pe klo 9-15 (pvm/mpm, jonotus on maksullista)

Asioi helposti itse

Uusien palveluiden tilaus Muutokset palveluihin

Lähetyksen seuranta ja tiedustelu

0200 77000, ma-pe klo 9-15 (pvm/mpm, jonotus on maksullista)

Asioi helposti itse

Seuraa lähetystä Muuta matkalla olevaa lähetystä Lähetyksen selvityspyyntö Ilmoita vahingosta (Vastaanottaja) Hae vahingonkorvausta (Lähettäjä)

Laskutusasiat

0200 77000, ma-pe klo 9-15 (pvm/mpm, jonotus on maksullista)

Asioi helposti itse

Laskuihin liittyvät kysymykset ja selvityspyynnöt Laskutusosoitteen muutos PO-numeron tilaus Yleistä tietoa laskutusasioista

Verkkokauppiaiden tuki

Verkkokauppiaiden tuki

Rahtiterminaalien yhteystiedot

Kotimaan rahtiterminaalit

Posti Messaging yhteystiedot

Katso yhteystiedot

Transval Group

Sopimuslogistiikka (varastopalvelut), sisälogistiikka ja henkilöstöpalvelut yhteystiedot

Pääkonttorin ja tytäryhtiöiden yhteystiedot

Katso yhteystiedot

Y-tunnus

Y-tunnus 1531864-4, ALV rek., VAT-tunnus FI15318644 Posti Group Oyj on merkitty kaupparekisteriin ja harjoittaa arvonlisäveron alaista toimintaa.

Puhelujen ja viestien tallentaminen

Posti Group Oyj tallentaa puheluja ja viestejä varmistaakseen puhelun tai viestin sisällön. Tallenteita käytetään asiakkaan ja Posti Group Oyj:n oikeuksien ja oikeusturvan varmistamiseksi. Tallenteita voidaan hyödyntää myös henkilöstön sisäisessä koulutuksessa asiakaspalvelun kehittämiseksi ja laadun parantamiseksi. Tallenteita ei käytetä muihin tarkoituksiin eikä luovuteta Posti Group Oyj:n ulkopuolelle muuten kuin lain nojalla.