Muuta lähetyksen tietoja
Vain lähettäjä voi tilata muutoksen kuljetettavanamme olevaan lähetykseen. Tarkista lähetyksen seurantatiedot ennen muutospyynnön tekemistä.
Muutosta ei voida tehdä, jos:
lähetys ei ole saapunut meille (seurannassa ei näy mitään tietoja lähetyksestä tai pelkkä EDI/SSI)
lähetys on jo luovutettu vastaanottajalle
lähetys on jo palautumassa lähettäjälle
lähetys on lähetetty yrityspostinumeroon.
Virheellisen puhelinnumeron muuttaminen on ilmaista. Muista käsittelyyn lähetetyistä muutospyynnöistä menee voimassa olevan hinnastomme mukainen maksu. Muutosmaksun lisäksi perimme sinulta myös mahdolliset uudet kuljetusmaksut ja muut palvelumaksut. Maksu veloitetaan myös tilanteissa, joissa löydämme lähetyksesi, mutta huomaamme, ettei pyydetty muutos ole mahdollinen.
Käsittelemme klo 14 mennessä tulleet tilaukset saman päivän aikana. Lähetysmääristä ja postikulkuprosessin luonteesta johtuen 100 % varmuutta palvelun toteuttamisesta emme voi antaa.
Pyydämme lomakkeella vain niitä tietoja, joita tarvitsemme asian käsittelemiseksi. Lue lisää henkilötietojen käsittelystä Postissa.
Säilytysajan pidentäminen
Jos olet vastaanottaja, voit ostaa lähetyksellesi lisää säilytysaikaa kirjautumalla OmaPostiin ja klikkaamalla lähetyksen seurantaan ilmestyvää sinistä painiketta. Jos painike ei ilmesty, säilytysajan ostaminen ei ole mahdollista. Ota silloin yhteyttä lähettäjään.
Kotiinkuljetuksen tilaaminen
Vastaanottaja voi ostaa kotiinkuljetuksen jo postiin saapuneelle paketille, jos lähetyksen hakeminen noutopaikasta ei onnistukaan. Kirjaudu OmaPostiin, mene kohtaan Lähetysten seuranta ja ohjaus ja klikkaa Osta kotiinkuljetus -painiketta. Jos painike ei näy, kotiinkuljetuksen tilaaminen ei ole mahdollista.
Pyydämme lomakkeella vain niitä tietoja, joita tarvitsemme asian käsittelemiseksi.
Lisää tietoa henkilötietojen käsittelystä Postissa.