Muuta lähetetyn lähetyksen tietoja

Muuta lähetetyn lähetyksen tietoja

Osa paketeista joudutaan joskus ohjaamaan muualle kuin lähimpään noutopisteeseen, jos lähin noutopiste on täynnä. Älä siis pyydä lähetyksen siirtoa, ellei paketti ole selkeästi ohjautunut väärin.

Vain lähettäjä voi tilata muutoksen kuljetettavanamme olevaan lähetykseen. Tarkista lähetyksen seurantatiedot ennen muutospyynnön tekemistä. Muutosta ei voida tehdä, jos:

  • lähetys ei ole saapunut meille (seurannassa ei näy mitään tietoja lähetyksestä tai pelkkä EDI/SSI)

  • lähetys on jo luovutettu vastaanottajalle

  • lähetys on jo palautumassa lähettäjälle

  • lähetys on lähetetty yrityspostinumeroon.

Virheellisen puhelinnumeron muuttaminen on ilmaista. Muista käsittelyyn lähetetyistä muutospyynnöistä menee voimassa olevan hinnastomme mukainen maksu. Muutosmaksun lisäksi perimme sinulta myös mahdolliset uudet kuljetusmaksut ja muut palvelumaksut. Maksu veloitetaan myös tilanteissa, joissa löydämme lähetyksesi, mutta huomaamme, ettei pyydetty muutos ole mahdollinen.

Käsittelemme klo 14 mennessä tulleet tilaukset saman päivän aikana. Lähetysmääristä ja postikulkuprosessin luonteesta johtuen 100 % varmuutta palvelun toteuttamisesta emme voi antaa.



1
Muutettava lähetys

Lähetyksen alkuperäiset tiedot

Lähetyksen alkuperäiset tiedot

Muutospyynnön tekijä on lähetyksen *
Lähetystunnuksella tarkoitetaan seurattavan kirjeen tai paketin yksilöivää lähetyksen tunnusta tai rahtikirjan numeroa. Jos kyseessä on monipakettilähetys, erottele lähetystunnukset pilkuilla.
Käytä kansainvälistä muotoa, esim. 0191234567 on kansainvälisessä muodossa +358191234567
2
Muutos

Muutoksen tiedot

Muutoksen tiedot

3
Ilmoittaja

Lisää ilmoittajan tiedot

Ilmoittajan tiedot

Lisää ilmoittajan tiedot

Pyydämme lomakkeella vain niitä tietoja, joita tarvitsemme asian käsittelemiseksi.
Lisää tietoa henkilötietojen käsittelystä Postissa.

Oliko lomakkeen täyttäminen sujuvaa?