Visa alla utgåvor

Kundtjänsten för privatkunder förnyas från och med den 1 februari 2021

Vi förnyar vår kundtjänst, och från och med början av februari betjänas du av specialiserade kundtjänstteam. Vårt mål är att ge våra kunder ännu snabbare och problemfriare service. Samtidigt tar vi i bruk nya servicenummer, där samtalspriserna fastställs utifrån ditt abonnemangsavtal (endast lna/msa). Så tack för er kundrespons – servicenumren har nu inte längre några tilläggsavgifter. Samtidigt ser vi över telefonmenyn. Genom att välja rätt nummer får du kontakt med rätt team: • paket- och OmaPosti-ärenden: 0100 5577 (lna/msa) • brev och tidningar: 0100 5445 (lna/msa) De övriga servicenumren och servicekanalerna ändras inte: • Växeln: 020 4511 • Automatsupport: 0100 85933 (support för privatkunder gällande automaterna) I OmaPosti har du enkelt tillgång till alla våra tjänster 24/7, så ladda ner den avgiftsfria OmaPosti-appen till din telefon från din appbutik (t.ex. App Store eller Google Play). Vi hörs!