Reklam med flyttanmälan

Flyttarna gör stora inköp och ersätter det gamla! Nå dem precis när inköp är aktuella. Nå de kunder som ska flytta och underlätta deras vardag när de söker information om de tjänster som de ska förnya i samband med flyttningen.

Fråga en expert!

Lämna dina kontaktuppgifter. Vi kontaktar dig.

Säkra din plats i flyttarnas medvetande

  • Cirka 700 000 hushåll, det vill säga ungefär 15 procent av finländarna, flyttar varje år. Till och med 80 procent av flyttarna gör sin flyttanmälan elektroniskt.
  • Du når de personer som verkligen kommer att flytta eftersom annonsplatserna visas först efter att personen har skickat flyttanmälan

  • Till skillnad från vanliga webbannonser är reklam tjänsteelement eftersom de smälter in i tjänsten och når flyttarna vid precis rätt tidpunkt
  • Du får trognare kunder och kunderna får en bättre tjänsteupplevelse då det nuvarande avtalet är enkelt att överföra till den nya adressen och du är synlig före dina konkurrenter.

Så här kommer du i gång

Du kan köpa en annons för en flyttanmälan antingen som självbetjäning eller genom att kontakta oss. För reklam behöver vi en logotyp, texter och en URL.

Alternativt kan du använda annonsen för att samla in kontaktbegäran. Du får månatligen en sammanfattning av kampanjresultaten till din e-post, och en närmare specifikation av antalet visningar och klick ser du via självbetjäningskanalen.

POP Försäkring når flyttare där behovet är som störst

Det lönar sig att placera marknadsföringen där den ger kunden störst nytta. En annons på flyttanmälningsblanketten har visat sig vara ett effektivt sätt för POP Försäkring att marknadsföra hemförsäkringar.

Läs hela artikeln

Lämna dina kontaktuppgifter. Vi ringer dig!

  • Skräddarsydda åtgärdsförslag
  • Klara priser
  • Bruksanvisning, stöd och vägledning

På blanketten ber vi endast om de uppgifter som vi behöver för att kunna behandla ärendet.
Läs mer om hur Posti behandlar personuppgifter.