Skip to main content
Meddelande

PAU:s strejker försenar en del av försändelserna. Läs mer Strejken gör posthanteringen och utdelningen långsammare. Vi kan tyvärr inte utreda gången av en enskild försändelse eller ett enskilt leveransparti i posthanteringen för närvarande.

Annonsering i OmaPosti

Utöver att underlätta vardagen för konsumenter och stödja företags affärsverksamhet är OmaPosti även en utmärkt kanal för marknadsföring.

För vem lämpar sig tjänsten?

Genom att annonsera i Älylasku i OmaPosti kan du betjäna dina kunder bättre i samband med faktureringen.

Fördelar

Annonsplatsen erbjuder ett snabbt sätt att kontakta tjänsteleverantören och att till exempel ställa frågor om fakturan eller ge respons på tjänsterna.

I OmaPosti kan du rikta marknadsföringen direkt till kunden. En kund som har loggat in i OmaPosti är alltid starkt autentiserad. I tjänsten ser kunden alla sina fakturor, elektroniska brev och lönekvitton i en och samma vy och kan följa upp och skicka paket samt betala fakturor på olika sätt.

Med hjälp av Älylasku i OmaPosti kan man göra varje faktura och försändelse till en kundservicekanal som ger möjlighet till merförsäljning. Annonsplatsen erbjuder ett snabbt sätt att kontakta tjänsteleverantören och att till exempel ställa frågor om fakturan eller ge respons på tjänsterna. Älylasku kan skräddarsys efter era behov.

  • Rikta annonseringen direkt till kunden

  • Gör varje faktura eller försändelse till en kundservicekanal