Annonsering i OmaPosti

Utöver att underlätta vardagen för konsumenter och stödja företags affärsverksamhet är OmaPosti även en utmärkt kanal för marknadsföring.

För vem lämpar sig tjänsten?

Genom att annonsera i Älylasku i OmaPosti kan du betjäna dina kunder bättre i samband med faktureringen.

Fördelar

Annonsplatsen erbjuder ett snabbt sätt att kontakta tjänsteleverantören och att till exempel ställa frågor om fakturan eller ge respons på tjänsterna.

I OmaPosti kan du rikta marknadsföringen direkt till kunden. En kund som har loggat in i OmaPosti är alltid starkt autentiserad. I tjänsten ser kunden alla sina fakturor, elektroniska brev och lönekvitton i en och samma vy och kan följa upp och skicka paket samt betala fakturor på olika sätt.

Med hjälp av Älylasku i OmaPosti kan man göra varje faktura och försändelse till en kundservicekanal som ger möjlighet till merförsäljning. Annonsplatsen erbjuder ett snabbt sätt att kontakta tjänsteleverantören och att till exempel ställa frågor om fakturan eller ge respons på tjänsterna. Älylasku kan skräddarsys efter era behov.

  • Rikta annonseringen direkt till kunden

  • Gör varje faktura eller försändelse till en kundservicekanal

Lämna en offertbegäran så hjälper vi ditt företag att hitta de effektivaste lösningarna för att nå kunderna

Med Postis hjälp får du datauppgifter som ger dig idéer som främjar din affärsverksamhet, du når din målgrupp i rätt tid, både i digitala och tryckta medier, och du har alltid uppdaterad information om dina kunder.