Prissättningstjänst för brev

Prissättningstjänsten gör det enkelt att posta brev: bara ta med dina brev till posten – vi prissätter och stämplar dem åt dig.

Beställ prissättnings­tjänsten

Beställ en ständig prissättningstjänst för avtalskunder här.

Beställ en engångsprissättningstjänst för alla kunder här.

Intresserad?

Kontakta oss så berättar vi mer!

Prissättningstjänsten gör det enklare att posta små och stora satser brev

  • I prissättningstjänsten prissätter och stämplar vi breven för din räkning den första arbetsdagen efter postningen.
  • Den Kontinuerliga prissättningstjänsten gör postandet av brev betydligt lättare. Det är den bästa lösningen om du kontinuerligt skickar mer än 20 brev inrikes eller utrikes.
  • Med engångsprissättningstjänsten postar du även en stor sats post smidigt och enkelt.
  • Med en avhämtnings- och utdelningstjänst gör du det ännu enklare att posta: du behöver inte själv ta dina brev till postkontoret. Vi hämtar dem vid överenskommen tidpunkt.

Så här fungerar prissättningstjänsten

Prissättningstjänsten låter dig skicka:

  • Brev inrikes (Priority-brev)

  • Economy- och Priority-brev utrikes

Vi prissätter breven följande vardag efter postinlämningen. Breven kommer att delas ut redan vardagen efter detta.

Prissättningen i postnummerområdena 84000–86999 och 90000–99999 tar 1–2 dagar och utdelningsperioden skjuts upp i motsvarande mån.


Prissättning

Priset för den Kontinuerliga prissättningstjänsten består av porto, en serviceavgift och en bruksavgift som debiteras månatligen.

Priset på engångsprissättningstjänsten består av porto, en serviceavgift och en engångsbeställningsavgift.

Du kan lägga till infokoder till din Prissättningstjänst för att underlätta kontrollen av fakturor. Infokoden syns på fakturan och delar fakturans mellansumma exempelvis per kostnadsställe. Användning debiteras enligt prislista.

Så här beställer du tjänsten

Avtalskundens Kontinuerliga prissättningstjänst

Engångsprissättningstjänst som är öppen för alla

Vill du ha mer information? Lämna dina kontaktuppgifter, så ringer vi dig!

  • Låt oss tillsammans hitta den mest effektiva lösningen för dig.
  • Du får ett tydligt anbud med priser
  • Du får instruktioner och support från oss för att använda tjänsten.

På blanketten ber vi endast om de uppgifter som vi behöver för att kunna behandla ärendet.
Läs mer om hur Posti behandlar personuppgifter.