Valtimon postipalvelut siirtyvät K-marketista Valtimon Kukkavalintaan

22.08.2017

Posti 75700 VALTIMO tarjoaa postipalveluita K-market Valtimossa torstaihin 31.8.2017 kello 14.45 saakka.

Posti muuttaa Valtimon Kukkavalintaan (os. Keskuskatu 24) perjantaina 1.9., jolloin postipalvelut saa Kukkavalinnasta  kello 10 alkaen.  Postipalvelut saa muutoin Kukkavalinnan aukioloaikojen mukaisesti ma-pe kello 9-17 ja la kello 9-13.

Kukkavalinnasta voi noutaa saapuneet paketit ja muut kuitattavat lähetykset. Sieltä voi myös lähettää postia ja ostaa postimerkkejä sekä pakkaustarvikkeita.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Postin verkostoon kuuluu yli 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä.

Kotimaan pakettien lähettämisessä voi käyttää Postin verkkopalvelua ja uutta Helposti-koodia. Valmiiksi verkossa maksetun lähetyksen voi jättää Helposti-koodin kera jonottamatta mihin tahansa postiin tai pakettiautomaattiin, eikä osoitekorttia tarvitse täyttää. Tutustu palveluun: www.posti.fi/lahettaminen.

Kaikkien postien sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta www.posti.fi/postit.