Posti vahvisti verkkoasiointia ja uusii henkilöasiakkaiden palvelunumerot

11.05.2017

 

Postin verkkosivuilla on entistä helpompia ja nykyaikaisempia tapoja asiakkaiden itseasiointiin, ajasta ja paikasta riippumatta. Muista palveluyrityksistä tutut tavat ovat nyt tarjolla myös Postin asiakkaille, kuten oppiva hakutoiminto, joka etsii asiakkaan kysymykseen tietoa.

Itseasiointia verkossa tukee suosittu chat-palvelu, jonka kautta saa henkilökohtaista neuvontaa. Maksuton chat palvelee verkossa ma-pe klo 8-18.

Postin henkilöasiakkaiden uudet palvelunumerot otetaan käyttöön 1.6.2017

Postin verkkopalvelujen kehityksen tavoitteena on, että asiakkaat saavat mahdollisimman hyvät tiedot nopeasti ja vaivattomasti verkosta. Lähetysten seuraaminen käy verkkosivujen lisäksi älypuhelimen Posti-sovelluksella. Sovellus antaa paketille myös arvioidun saapumisajan.

Lähetyksen seurantaan, tilaamiseen ja neuvontaan liittyvissä asioissa auttaa 1.6. lähtien lisämaksullinen palvelunumero 0600 94320 / ruotsiksi 0600 94325, puhelulla on kiinteä kertahinta 1,84 e / vastattu puhelu + pvm/mpm.

Reklamaatioihin, laskutukseen ja olemassa olevan sopimuksen irtisanomisiin liittyvissä asioissa palvelunumero on 0100 85160 / ruotsiksi 0100 85165, puhelun hinta pvm/mpm.

Puhelinasiakaspalvelu on avoinna ma-pe klo 8-16.

Muutos ei koske Postin yritysasiakkaiden palvelunumeroita.

Palvelunumeromuutos - Usein kysytyt kysymykset