Uusi posti K-Citymarketissa tuo postipalvelut lähemmäs Kuopion Päivärannassa

08.05.2017

Päivärannan K-Citymarkettiin Kuopiossa avataan posti 13.6.2017 klo 10 (os. Päivärannantie 18, 70420 Kuopio). Tähän saakka alueen asiakkaiden noudettavat postilähetykset ohjautuvat Kauppakadulla jatkavaan postiin.

K-Citymarketista saa kaikki postipalvelut myymälän pitkien aukioloaikojen mukaan. Paketteja on voinut jo entuudestaan vastaanottaa ja lähettää K-Citymarketin Postin pakettiautomaatilla.

K-Citymarket Päiväranta palvelee ma-la klo 8-21 ja su klo 10-21.

Postin monipuolisen palvelupisteverkoston muut palvelupisteet löytyvät kartalta osoitteesta www.posti.fi/postit.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Postin verkostoon kuuluu kaiken kaikkiaan yli 1 400 palvelupistettä. Vastaanottaja voi ohjata verkkokauppaostoksiaan itselleen sopivimpaan noutopaikkaan Postin verkkopalvelussa tai mobiilisovelluksella. Postin lähettämisen verkkopalvelussa voi puolestaan maksaa paketin postimaksun valmiiksi. Palvelu antaa Helposti-koodin, jolla paketin voi viedä jonottamatta mihin tahansa Postin palvelupisteeseen: www.posti.fi/lahettaminen.

Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii jo kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä.