Pukkilan Saleen avataan Postin SmartPost-pakettiautomaatti

18.04.2017

Posti parantaa pakettipalvelujen saatavuutta Pukkilassa Salen uudella SmartPost-pakettiautomaatilla. Pakettiautomaatti otetaan käyttöön 24.4. Pakettiautomaattiin toimitetaan lähialueen postista noudettavia paketteja. Näin esimerkiksi verkkokauppaostoksia voi noutaa myös ilta-aikaan Salen aukioloaikojen mukaan. Vastaanottaja saa paketista saapumisilmoituksen, jossa kerrotaan paketin noutopaikka.

Sale Pukkila, os. Koivulinnantie 10, 07560 Pukkila
Avoinna: ma-pe 8-21, la 8-21 ja su 10-21

Salen SmartPostiin voi myös jättää valmiiksi verkossa maksettuja paketteja. Postin verkkopalvelun paketille antama Helposti-koodi kirjoitetaan tarraan paketin päälle. Tarroja Helposti-koodille saa posteista. Tutustu palveluun: www.posti.fi/lahettaminen.

Kaikki postipalvelut tarjoaa Pukkilassa edelleen Nicemedian ylläpitämä posti,
os. Keskustie 15, 07560 Pukkila.
Avoinna: ma-pe 8-16

Asiakkaat pitävät IROResearchin toteuttamassa tutkimuksessa Postin pakettiautomaatteja helppoudessa, nopeudessa ja aukioloajoissa maan parhaimpina pakettien noutopaikkoina.

Verkko- ja mobiilipalvelut sujuvaan lähettämiseen ja vastaanottamiseen

Pakettien vastaanottamisessa auttaa Postin mobiilisovellus, joka antaa arvion paketin perilletulopäivästä ja kellonajasta. Jos on tilannut lähetyksen Postin pakettiautomaattiin, sovellus ilmoittaa lähetyksen saapuneen ja kertoo lokerokoodin pakettiautomaatille. Posti-sovelluksen voi ladata älypuhelimen sovelluskaupasta.

Kaikki Postin palvelupisteet kartalla: www.posti.fi/postit