Honkajoen postipalvelut siirtyvät M-marketista kunnanvirastoon

10.04.2017

Posti 38950 HONKAJOKI tarjoaa postipalveluita Honkajoen lopettavassa M-marketissa torstaihin 13.4.2017 kello 12.00 saakka.

Posti muuttaa Honkajoen kunnanvirastoon (os. Porhontie 5), kunnes alueelta löytyy Postille uusi kumppani. Postipalvelut saa kunnanvirastosta tiistaista 18.4.2017 kello 10 alkaen.  Posti palvelee kunnanvirastossa maanantaista torstaihin kello 8-15.30 ja perjantaisin kello 8-13.45.

Kunnanvirastosta voi noutaa saapuneet paketit ja muut kuitattavat lähetykset. Sieltä voi myös lähettää postia ja ostaa postimerkkejä sekä pakkaustarvikkeita.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Postin verkostoon kuuluu noin 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä.

Kotimaan pakettien lähettämisessä voi käyttää Postin verkkopalvelua ja uutta Helposti-koodia. Valmiiksi verkossa maksetun lähetyksen voi jättää Helposti-koodin kera jonottamatta mihin tahansa postiin tai pakettiautomaattiin, eikä osoitekorttia tarvitse täyttää. Tutustu palveluun: www.posti.fi/lahettaminen.

Kaikkien postien sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta www.posti.fi/postit