K-citymarket Sastamalaan avattiin Postin pakettiautomaatti

07.04.2017

Vasta avattu K-citymarket Sastamalassa sai Postin pakettiautomaatin, joka siirtyi Sorvankadun K-supermarket Superista. Postin pakettiautomaatti K-citymarketissa (os.Itsenäisyydentie 66, 38200 Sastamala) palvelee verkkokauppaostosten vastaanottamisessa ja pakettien lähettämisessä. Pakettiautomaatti otettiin käyttöön 7.4.2017.

Asiakkaat pitävät IROResearchin toteuttamassa tutkimuksessa Postin pakettiautomaatteja helppoudessa, nopeudessa ja aukioloajoissa maan parhaimpina pakettien noutopaikkoina. Postin palvelupisteverkostossa on maanlaajuisesti n. 480 pakettiautomaattia.

Verkko- ja mobiilipalvelut sujuvaan lähettämiseen ja vastaanottamiseen

Vastaanottaja voi ohjata verkkokauppaostoksiaan itselleen sopivimpaan noutopaikkaan Postin verkkopalvelussa tai mobiilisovelluksella. Pakettien vastaanottamisessa auttaa Postin mobiilisovellus, joka antaa arvion paketin perilletulopäivästä ja kellonajasta. Jos on tilannut lähetyksen Postin pakettiautomaattiin, sovellus ilmoittaa lähetyksen saapuneen ja kertoo lokerokoodin pakettiautomaatille. Posti-sovelluksen voi ladata älypuhelimen sovelluskaupasta.

Postin lähettämisen verkkopalvelussa voi puolestaan maksaa paketin postimaksun valmiiksi ja jättää paketin postiin tai pakettiautomaattiin Helposti-koodilla: www.posti.fi/lahettaminen

Kaikki Postin palvelupisteet kartalla: www.posti.fi/postit