K-market Kivistöön avattiin Postin pakettiautomaatti

31.03.2017

Uusi Postin pakettiautomaatti K-market Kivistössä (os. Ruusukvartsinkatu 6, 01700 Vantaa) tuo kivistöläisille lisää vaihtoehtoja verkkokauppaostosten vastaanottamiseen ja pakettien lähettämiseen. Pakettiautomaatti otettiin käyttöön 31.3.2017.

Asiakkaat pitävät IROResearchin toteuttamassa tutkimuksessa Postin pakettiautomaatteja helppoudessa, nopeudessa ja aukioloajoissa maan parhaimpina pakettien noutopaikkoina. Postin palvelupisteverkostossa on maanlaajuisesti n. 480 pakettiautomaattia.

Helsingin Itäkeskuksen Kauppakeskus itiksen pakettiautomaatti Gigantin käytävällä poistettiin remontin tieltä. Itiksessä palvelee yhä kaksi pakettiautomaattia Prisman ja K-citymarketin yhteydessä.

Verkko- ja mobiilipalvelut sujuvaan lähettämiseen ja vastaanottamiseen

Vastaanottaja voi ohjata verkkokauppaostoksiaan itselleen sopivimpaan noutopaikkaan Postin verkkopalvelussa tai mobiilisovelluksella. Pakettien vastaanottamisessa auttaa Postin mobiilisovellus, joka antaa arvion paketin perilletulopäivästä ja kellonajasta. Jos on tilannut lähetyksen Postin pakettiautomaattiin, sovellus ilmoittaa lähetyksen saapuneen ja kertoo lokerokoodin pakettiautomaatille. Posti-sovelluksen voi ladata älypuhelimen sovelluskaupasta.

Postin lähettämisen verkkopalvelussa voi puolestaan maksaa paketin postimaksun valmiiksi ja jättää paketin postiin tai pakettiautomaattiin Helposti-koodilla: www.posti.fi/lahettaminen

Kaikki Postin palvelupisteet kartalla: www.posti.fi/postit

Postin verkostoon kuuluu noin 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii jo kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä.