Lähetysten palauttaminen

Sinulla on neljä tapaa palauttaa:

1. Lähetyksen mukana on osoitekortti palautusta varten. Liimaa osoitekortti paketin päälle ja jätä paketti jonottamatta Postin palvelupisteeseen tai oman kiinteistösi Smartpost-automaatin paketit ja palautukset -luukkuun.

2. Palauta paketti jättämällä se pakettiautomaattiin. Voit palauttaa lähetyksen pakettiautomaattiin samalla koodilla, kuin millä olet sen noutanut, jos lähettäjä tarjoaa sille palautusmahdollisuuden pakettiautomaatin kautta. Saamasi koodi on voimassa 14 vrk paketin noutamisesta. Jos paketin palautusaika on mennyt umpeen ja haluat palauttaa sen, ole yhteydessä yritykseen, josta olet paketin tilannut.

3. Palauta Helposti-koodilla postiin tai oman kiinteistösi Smartpost-automaattiin. Jos paketin mukana ei ole tullut osoitekorttia palautusta varten, voit tarkistaa tästä, voitko palauttaa verkkokaupasta vastaanottamasi lähetyksen maksutta. Syötä pakettisi lähetystunnus alla olevaan kenttään, alkukirjaimet JJFI aina isoilla kirjaimilla. Paina "Hae" ja saat tietää, onko paketillasi maksuton palautus, sekä palautusohjeet.

4. Palauta ohut ja kevyt lähetys jättämällä se kirjelaatikkoon. Jos palautettava lähetys on alle 3 cm paksu ja painaa alle 2 kg, voit jättää sen kirjelaatikkoon. Kirjoita lähetyksen päälle yrityksen palautustunnus ja palautusosoite sekä teksti "ASIAKASPALAUTUS". Saat tarvittavat tiedot yritykseltä, jolta tilasit paketin.