Yhteystiedot
Palveluiden neuvonta ja yhteystiedot
Mikäli tarvitset apua palveluidemme käytössä, Postiapurista löydät vastaukset moniin kysymyksiin.
Neuvonta
- Tarvitset apua Netpostissa, verkkoasioinnissa (esim. Postin mobiilisovellukseen tai Osoitekirjaan liittyen)
- Tarvitse apua verkkokaupassa tai postimerkkien kestotilauksissa
- Tarvitset neuvontaa Postin tuotteisiin tai palveluihin liittyen, esim. lähetyksen lähettämiseen tai vastaanottamiseen. Lähettämisen verkkopalveluun, lähetyksen pakkaamiseen tai Oma noutopistepalveluun. Olet muuttamassa ja haluat neuvontaa postinohjauspalveluihin liittyen Postiapuri
Lähetyksen seuranta
Haluat selvittää lähetyksesi kulkua
Tilaaminen
- Haluat tilata Lähilaatikko kotiin tai mökille -palvelun. Tilaa palvelu edullisesti
- Voit tilata puhelimitse Postin toimipaikasta noudettavalle lähetykselle kotiinkuljetuksen osoitekortissa mainittuun osoitteeseen
- Haluat tilata postimerkkejä
- Kotipalvelut
Reklamaatiot
Reklamaatiosi koskee postin jakelua tai muita Postin palveluita, kuten postinohjauspalvelua tai lähetyksen vahingoittumista.
Laskuun liittyvät huomautukset itsepalvelulomakkeella
Sopimusasiointi
Asiasi koskee sopimuksen irtisanomista esim. Lähilaatikko kotiin -palvelu, määräaikaisen postinohjauspalvelun päättäminen tai Netposti.
Haluat peruuttaa tilauksen tai sopimuksen, esim. Lähilaatikko kotiin tai määräaikainen edelleen lähetys.
Sinulla on kuluttajansuojalain etämyyntisäännösten mukainen oikeus peruuttaa tehty sopimus ilmoittamalla siitä Postille kirjallisesti viimeistään 14 päivän kuluttua sopimuksen syntymisestä tai tavaran vastaanottamisesta.
Palvelunumerot
Postin palvelupisteet
Noin 1 400 palvelupistettämme tarjoavat kuluttajille ja yritysasiakkaille palvelut postin lähettämiseen, vastaanottamiseen ja asiointiin. Keskitymme posteissa palvelemaan sinua ja muita asiakkaitamme paikan päällä, siksi posteihimme ei voi soittaa. Siirry karttahakuun.
Pääkonttorin yhteystiedot
Posti Groupin tiedot löydät posti.com sivustolta
Puhelujen ja viestien tallentaminen
Liike- tai palvelutapahtuman niin edellyttäessä Posti Group Oyj tallentaa puheluja ja viestejä varmistaakseen puhelun tai viestin sisällön. Tallenteita käytetään asiakkaan ja Posti Group Oyj:n oikeuksien ja oikeusturvan varmistamiseksi. Tallenteita voidaan hyödyntää myös henkilöstön sisäisessä koulutuksessa asiakaspalvelun kehittämiseksi ja laadun parantamiseksi. Tallenteita ei käytetä muihin tarkoituksiin eikä luovuteta Posti Group Oyj:n ulkopuolelle muuten kuin lain nojalla.