Skip to main content
Posti valmiina hoitamaan Black Fridayn ja joulusesongin lähetykset
9/24/2019

Posti valmiina hoitamaan Black Fridayn ja joulusesongin lähetykset

Black Friday aikaisti joulusesongin. Viime vuonna suurin yksittäinen volyymipiikki Postin palvelupisteisiin tuli heti Black Fridayn ja Cyber Mondayn jälkeen. Tänä vuonna verkkokaupan uskotaan kasvavan entisestään, kun kuluttajat tottuvat sesongin uusiin myyntipäiviin. 

Posti valmiina hoitamaan Black Fridayn ja joulusesongin lähetykset

Black Fridayta vietetään 29.11. ja Cyber Mondayta 2.12. Useimmat verkkokaupat ovat jo aloittaneet kampanjoinnin sesonkia varten. Posti on valmiina toimittamaan kotimaan verkkokaupoissa tehdyt ostokset hyvissä ajoin loppuvuoden juhliin sekä pukinkonttiin. 

Posti arvostaa verkkokauppaasi, kuten sinä asiakkaitasi  

Meillä on 1500 pakettiautomaattia, joista uusin asennettiin juuri kauppakeskus Rediin. Yhteensä palvelupisteitä lähetysten vastaanottoon on Suomessa 2400. Ne varmistavat erinomaisen palvelutason verkkokaupan tarpeisiin sesongin aikana. Palkkaamme myös lisätyövoimaa joulusesongin ajaksi hoitamaan lähetyksiä. Myös pakettiautomaattien päivittäisiä täyttökertoja lisätään.  

Vuoden 2018 verkkokauppa -tutkimuksen mukaan suurin osa suomalaisista pitää toimituksen nopeutta tärkeänä verkkokauppaa valittaessa. Tämä tarkoittaa selvää kilpailuetua sinulle kansainvälisiin kilpailijoihin verrattuna, jos verkkokauppasi toimii Suomessa. 

- Suurimmissa kaupungeissa Posti toimittaa lähetyksiä myös lauantaisin. Lähetysten noudot ja toimitukset saadaan tehtyä myös samana päivänä tilauksista. Meidän laaja ja asiakkaiden tarpeiden mukaan skaalautuva jakeluverkko pystyy vastaamaan millaisiin tarpeisiin tahansa, Postin pakettiliiketoiminnan suurasiakkaista vastaava johtaja Arttu Hollmérus kertoo.

100 % hiilineutraalia logistiikkaa 

Valitsemalla meidät, annat asiakkaalle myös mahdollisuuden valita vihreämmän Black Fridayn. Postin kaikki jakelupalvelut ovat asiakkaille täysin hiilineutraaleja Posti Green palveluita – ilman lisämaksua. 

Koska ympäristöarvot ovat kuluttajille nykyisin hyvin tärkeitä, voit vinkata asiakkaillesi, että Posti kantaa vastuunsa kompensoimalla kaikki liiketoiminnasta syntyvät päästöt. Ensisijaisesti päästöjä vähennetään tehostamalla Postin omia toimintoja ja loput päästöt nollataan osallistumalla sertifioituihin ilmastoprojekteihin

Tästä kannattaa kertoa isosti verkkokaupan noutopistevalinnoissa. 100 % Hiilineutraali Posti Green -bannerit omaan verkkokauppaan voit ladata tästä linkistä