Skip to main content
Posti Pikaosto – yhden klikin ostokset
Tiedote

PAU:n lakko viivästyttää osaa lähetyksiä. Lue lisää Lakko hidastaa postinkäsittelyä ja jakelua. Valitettavasti emme pysty lakon aikana selvittämään yksittäisen lähetyksen tai lähetyserän kulkua postinkäsittelyssämme.

10/22/2019

Posti Pikaosto – yhden klikin ostokset

Haluamme kasvattaa suomalaista verkkokauppaa ja uskomme, että yhdessä verkkokauppiaiden kanssa voimme parantaa kuluttajien ostokokemusta. Posti Pikaosto on verkkokaupoille tarjottava uusi, vielä beta-vaiheessa oleva ratkaisu, joka helpottaa kuluttajan checkout -prosessia ja nopeuttaa ostosten tekemistä.

Pikaosto puhelimet phones

Ostajan tiedot suoraan verkkokauppaan

Posti Pikaosto tuo verkkokauppaan valmiiksi asiakkaan yhteystiedot, toimituspaikan ja -tavan sekä asiakkaan aiemmin suosiman maksutavan. Pikaostoa käyttävän asiakkaan ei siis tarvitse enää syöttää tietoja itse, vaan ne haetaan suoraan OmaPosti-palvelusta. Ostoprosessi nopeutuu, kuluttajan ostokokemus paranee ja verkkokauppiaan konversiotaso ja myynti kasvavat. Pikaosto-ratkaisu palvelee kaikkia suomalaisia kuluttajia ja heille myyviä verkkokauppiaita. Pikaostoa ei ole tarkoitettu korvaamaan verkkokaupan nykyisiä maksutapoja, vaan se soveltuu niiden rinnalla käytettäväksi ”yhden klikin ostokset” mahdollistavaksi palveluksi. ”Ymmärrämme Postilla, että pystyäksemme luomaan verkkokaupoille aidosti hyödyllisiä, voittavia palveluita meidän on tehtävä entistä tiiviimpää yhteistyötä verkkokauppiaiden kanssa. Ensikokemusten perusteella uskomme vahvasti, että Posti Pikaosto on sekä kuluttajia että kauppoja hyödyttävä palvelu”, sanoo Raine Westerholm, Head of payment service Postin Digital Commerce -yksiköstä.

Tule mukaan!

Haluatko ottaa Posti Pikaoston ensimmäisten joukossa osaksi verkkokauppaasi? Tartu tilaisuuteen – pääset samalla kehittämään palvelua, joka tarjoaa asiakkaillesi parhaan mahdollisen ostokokemuksen. Tutustu palveluun ja ota yhteyttä >>