Näytä kaikki artikkelit

Posti hyväntekeväisyysjärjestöjen varainkeruun apuna - markkinakartoitus

Koska haluamme ymmärtää asiakkaidemme ja mahdollisten asiakkaidemme oikeita tarpeita, teimme hyväntekeväisyysjärjestöille ja muille kolmannen sektorin auttaville tai informaatiota jakaville järjestöille markkinakartoituksen.

Posti hyväntekeväisyysjärjestöjen varainkeruun apuna - markkinakartoitus

Haastattelimme 20 henkilöä marras -joulukuussa 2021. Kumppaninamme toimi Funnel 2.0 Oy, joka toteutti tutkimuksen puolistrukturoiduilla teemahaastatteluilla ja koosti raportin.

Luettuasi kartoituksen tiedät hyväntekeväisyysjärjestöjen muutostrendeistä: millaisessa muutoksessa Suomessa vaikuttavat hyväntekeväisyysjärjestöt ovat, millaisia kohderyhmiä varainkeruussa on ja millaisia haasteita kohderyhmien tavoittamisessa on muun muassa digimurros huomioiden.

Pyydämme lomakkeella vain niitä tietoja, joita tarvitsemme asian käsittelemiseksi.
Lisää tietoa henkilötietojen käsittelystä Postissa.