Näytä kaikki artikkelit

Paranna ROI:ta ja asiakaskokemusta monikanavaisella markkinoinnilla - Lataa markkinoijan dataopas

Monikanavaisen markkinoinnin avulla kohtaat asiakkaasi siellä, missä he haluavat tulla kohdatuksi. Eri kanavien yhdistelmällä tehostat viestisi sanomaa ja saat sen pysymään mielessä – samalla pidät myös markkinoinnin ROI:n hyvällä tasolla.

Markkinoinnista on tullut digitaalisuuden, teknologian ja medioiden moninaisuuden vuoksi yhä monimutkaisempi kokonaisuus. Vaikka monikanavainen markkinointi vaatii laajaa ja syvää osaamista sekä strategisella että operatiivisella tasolla, se tarjoaa aivan uudenlaisia hyötyjä: uudentasoista ennustettavuutta, ohjauskykyä ja kohdistettavuutta.

Kohdentamalla eri kanavissa teet kiinnostavaa mainontaa, joka palvelee kuluttajaa, ja jota ei koeta häiritsevänä. -Riitta Sipilä, Posti

Tämän oppaan avulla opit, miten saat kaikki hyödyt irti monikanavaisesta markkinoinnista:

  • Tunnista, millainen kanavayhdistelmä on oikea juuri sinun yrityksesi liiketoiminnalle

  • Opi, mihin dataan kanavavalinnan pitäisi perustua

  • Tutustu, millaisella budjetilla saavutat parhaan hyödyn ja miten budjettia kannattaa jakaa eri kanaville Haluatko markkinoinnistasi parempia tuloksia? Lataa ilmainen oppaamme nyt, ja pääset nopeasti alkuun tehokkaamman, kohdennetun markkinoinnin tekemiseen.

Lataa myös muut oppaat:

Opas 1: Data kohdennetun markkinoinnin perustana. Lataa opas. Opas 2: Kuinka kohdennat asiakkaasi elämäntilanteen mukaan? Lataa opas.

Lataa opassarjan kolmas osa tästä.