Skip to main content
Lataa markkinoijan dataopas – Näin kohdennat asiakkaasi elämäntilanteen mukaan
6/16/2020

Lataa markkinoijan dataopas – Näin kohdennat asiakkaasi elämäntilanteen mukaan

Muuttuvat elämäntilanteet synnyttävät asiakkaille uudenlaisia tarpeita, jotka vaikuttavat asiakkaiden ostokäyttäytymiseen. Markkinoijalle nämä tärkeät hetket tarjoavat oivan mahdollisuuden löytää uudenlaisia tilanteita ja kohderyhmiä, joille tarjota juuri heidän tarvitsemiaan tuotteita ja palveluita.

Lataa markkinoijan dataopas – Näin kohdennat asiakkaasi elämäntilanteen mukaan

Kun otat asiakkaasi elämäntilanteen huomioon, varmistat viestisi osuvuuden juuri oikealla hetkellä.

"Oli elämäntilanteen muutos mikä tahansa, se asettaa muutoksia ostokäyttäytymiseen. Halutaan uusi elämä, uudet harrastukset. Se on hyvin loogista. Muuttajadata on kiinnostava markkinoijalle, koska muutosta tiedetään jo ennakkoon ja tietoa voi soveltaa moneen toimialaan.” – Riitta Sipilä, Posti

Tämän oppaan avulla opit kohdentamaan markkinoinnin toimenpiteet asiakkaan tärkeisiin hetkiin:

  • Tunnista liiketoimintasi kannalta oleelliset elämäntilanteet ja auta asiakkaitasi palvelevasti oikealla hetkellä .

  • Tutustu, millaisia mahdollisuuksia erilaiset elämäntilanteet, muuttaminen ja elämäntapaan liittyvät kausivaihtelut tarjoavat markkinoijalle .

  • Opi, miten eri tavoin voit markkinoida kohdentamalla asiakkaan elämänmuutoksiin.

Haluatko markkinoinnistasi parempia tuloksia? Lataa ilmainen oppaamme nyt, ja pääset nopeasti alkuun tehokkaamman, kohdennetun markkinoinnin tekemisessä.

Lataa myös muut oppaat:

Opas 1: Data kohdennetun markkinoinnin perustana. Lataa opas. Opas 3: Monikanavaisuus markkinoinnissa. Lataa opas.

Lataa opassarjan toinen osa tästä. Lähetämme sinulle opassarjan kolmannen ja samalla viimeisen osan sen valmistuttua.