Skip to main content
Lataa tutkimus: Kohdennetun markkinointiviestinnän kiinnostavuus ja rooli verkko-ostamisessa
5/15/2020

Lataa tutkimus: Kohdennetun markkinointiviestinnän kiinnostavuus ja rooli verkko-ostamisessa

Kiinnostaako sinuakin tietää, miten kuluttajat suhtautuvat kohdennetun markkinointiviestinnän eri kanaviin ja miten markkinointiviestit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen sekä verkko- että kivijalkakaupoissa? Me tutkimme asiaa helmi-maaliskuussa 2020 toteutetussa kyselyssä.

Kohdennetun markkinointiviestinnän kiinnostavuus ja rooli verkko-ostamisessa. Lataa tutkimus.

Tutkimuksessa kävi mm. ilmi, että omaan postilaatikkon kolahtava printtimainos on vastaanottajan näkökulmasta erittäin kilpailukykyinen kanava, ja se tavoittaa erityisen hyvin myös aktiiviset verkko-ostajat.

Mikä kanava tavoittaa parhaiten kuluttajat, jotka eivät vielä tunne markkinoijan yritystä ja palvelua, entä mitä tietoa kuluttajat markkinointiviesteistään eniten etsivät? Nämä asiat selviävät kyselyn yhteenvedosta, jonka voit ladata alta. Lue myös artikkeli Lähes 90 % kuluttajista tutustuu kotiin saamaansa suoramainokseen.

Lataa tutkimustulokset tästä: