Näytä kaikki artikkelit

Asiakaskeskeisyys on menestyksen edellytys - lataa asiakasrekisteri tutkimus

Asiakaskeskeisyys on monessa yrityksessä tahtotila ja se korostuu yritysten strategioissa. Vaikka asiakaskeskeisyys nähdään edellytyksenä menestykselle, todellisuus voi olla kuitenkin toinen. Kun asiakasta ei tunneta riittävästi eivätkä asiakasrekisterin tiedot ole ajan tasalla, on vaikea olla aidosti asiakaslähtöinen. Kun nykyiset tietosuojavaatimukset lisäksi muuttavat digitaalista markkinointia, ajantasainen asiakasrekisteri nousee entistä tärkeämpään rooliin.

Asiakaskeskeisyys on menestyksen edellytys

Halusimme Postilla selvittää suomalaisten yritysten asiakasrekisterien nykytilaa ja roolia asiakasviestinnässä. Toteutimme yhdessä Kantar TNS:n kanssa tutkimuksen, jossa selvitimme, onko yritysten asiakasrekistereihin liittyvä asiakasdata yrityksissä alihyödynnetty resurssi ja missä vaiheessa yritykset ovat asiakasdatan hyödyntämisessä.

Luettuasi tutkimuksemme, tiedät miten voit lisätä asiakasymmärrystä ja miten tietosuojavaatimukset muuttavat digimarkkinointia. Saat myös muita arvokkaita vinkkejä asiakasrekisterin tehokkaaseen hyödyntämiseen.

Pyydämme lomakkeella vain niitä tietoja, joita tarvitsemme asian käsittelemiseksi.
Lisää tietoa henkilötietojen käsittelystä Postissa.