Näytä kaikki artikkelit

Lataa markkinoijan dataopas - Laadukas asiakasrekisteri parantaa asiakasymmärrystä

Mietitkö, mikä on markkinoijan paras väline kohdata asiakkaat? Vastaus on asiakasymmärrys. Ymmärrys olemassa olevien ja potentiaalisten asiakkaiden käyttäytymisestä ja kiinnostuksen kohteista lisää myyntiä ja brändiuskollisuutta.

Lue oppaastamme, mitä evästemuutos tarkoittaa, millainen merkitys yrityksen omalla asiakasrekisterillä ja asiakasymmärryksellä on sekä miten Posti auttaa tavoittamaan olemassa olevat ja potentiaaliset asiakkaasi.

Asiakasymmärrys

Oppaasta löydät vastauksia mm. näihin kysymyksiin:

  • Mitä evästemuutos tarkoittaa?

  • Millainen merkitys yrityksen omalla asiakasrekisterillä ja asiakasymmärryksellä on?

  • Miten hyödyntää dataa asiakasymmärryksen parantamiseksi?

  • Minkälaista on laadukas ja vastuullinen data?

Lataa tästä markkinoijan asiakasymmärrysopas: